Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
?Hasse_Lindborg sa:Hm i Brattåkning?
Jo, jag hade gärna jointat Lotten o gänget nere i Härjedalen för en skön helg men eftersom RTC var inbokat innan dess så fick jag helt enkelt prioritera. Konstigt hur som helst.Hasse_Lindborg sa:Härjedalsmästerskapen i Brattåkning
https://www.facebook.com/events/323973917651676/
Står även om det här ovan...
Vanliga kvalfacet är ju sadeln som man ser från vinkelliften. Det ligger precis lookers vänster från Branten.Studsmatte sa:Jaha, det är snart dags för NM. Vilka ska vara med och tävla?
Vilket face är det som gäller för kvalet? Och är det någon som har ett bra foto på kval åket?![]()
Hooka upp med ngn som kan facen. Om nu sadeln blir kvalface så finns det delar av facet som man ska hålla sig borta från om man vill ta sig till final.Studsmatte sa:För mycket snö? Visste inte att det någonsin kunde bli för mycket av den varan. Men jag gissar att alla bra klippor är översnöade?
Okej så Insteget är typ längre skidåkarens vänster? Måste reka imorgon!
Kommer väl först efter åkarmötet? När de vet vilka som är där och inte där.....PNyberg sa:Någon som har hittat startlista någonstans?
En preliminär har alltid funnits till hands när listan blev full. Men inte den här gångenHasse_Lindborg sa:Kommer väl först efter åkarmötet? När de vet vilka som är där och inte där.....PNyberg sa:Någon som har hittat startlista någonstans?