J
Jwalerius
Guest
Freeride.nu (demostration)
Varför är ni så himla stela! com'on rebels rebella lite 
ni låser allt!
ni låser allt!
du tycker säkert de e brajeppenator sa:ja..! snälla det är väl en sida för att diskutera skidåkning och allt runt skidåkning.. det blir lite svårt om man ska låsa alla trådar!
va? har du nått emot mej?? jag har absoulut ingenting emot dej eller nån annan här på freeride! så sluta tracka mej XDsebastian_p sa:du tycker säkert de e brajeppenator sa:ja..! snälla det är väl en sida för att diskutera skidåkning och allt runt skidåkning.. det blir lite svårt om man ska låsa alla trådar!
xd?jeppenator sa:va? har du nått emot mej?? jag har absoulut ingenting emot dej eller nån annan här på freeride! så sluta tracka mej XDsebastian_p sa:du tycker säkert de e brajeppenator sa:ja..! snälla det är väl en sida för att diskutera skidåkning och allt runt skidåkning.. det blir lite svårt om man ska låsa alla trådar!
öh men ge digCarled sa:Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...
Just my $0.02
mycke braWangsta_fo_sho sa:jea jea buck buck
lägg märke till buck inte bluck sebastian p
Hur jääädrans trög är du?! jag är inte "ghetto" bla bla bla.. fattar ditt brain de eller?! 5 spän på att mina pants e tightare än dinaCarled sa:Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...
Just my $0.02
jag är på å satrar 5 på att dom är thightare!n1_goes_AK47 sa:Hur jääädrans trög är du?! jag är inte "ghetto" bla bla bla.. fattar ditt brain de eller?! 5 spän på att mina pants e tightare än dinaCarled sa:Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...
Just my $0.02
jo ja tror bästa utbildning finns i ghettot och ganstersarnaran har nog den bästa utbildningenCarled sa:Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...
Just my $0.02
Har jag uttalat något sånt eller? Gå och lägg dig i dina Cheap Monday-jeans!n1_goes_AK47 sa:Hur jääädrans trög är du?! jag är inte "ghetto" bla bla bla.. fattar ditt brain de eller?! 5 spän på att mina pants e tightare än dinaCarled sa:Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...
Just my $0.02
lätt jag är på!:D nån mer?Wangsta_fo_sho sa:en 5a på att detta bli låst någon?
jag vill inte sätta emot!Wangsta_fo_sho sa:en 5a på att detta bli låst någon?
jea jea hahahahpeerlan sa:man borde blasta sönder moderatorerna jeajea..
cheap monday?! wtf JL,fucking awsome,surrender,evisu,JL å lite cheap monday då 4 Lifeeeeeeee!Carled sa:Har jag uttalat något sånt eller? Gå och lägg dig i dina Cheap Monday-jeans!n1_goes_AK47 sa:Hur jääädrans trög är du?! jag är inte "ghetto" bla bla bla.. fattar ditt brain de eller?! 5 spän på att mina pants e tightare än dinaCarled sa:Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...
Just my $0.02