Freeride.nu (demostration)

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
J

Jwalerius

Guest
Varför är ni så himla stela! com'on rebels rebella lite :)
ni låser allt!

ja..! snälla det är väl en sida för att diskutera skidåkning och allt runt skidåkning.. det blir lite svårt om man ska låsa alla trådar!

Precis, sluta lås för fan! Dr_Snow ta åt dig och lås inte allt du ser!

Carled sa:
Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...

Just my $0.02
Hur jääädrans trög är du?! jag är inte "ghetto" bla bla bla.. fattar ditt brain de eller?! 5 spän på att mina pants e tightare än dina

Jaa va var de för fel på ghettotråden, de var ju bara en rolig disskution som var rätt kul!?
Måste man verkligen låsa varenda roliga tråd !?

Jaa va var de för fel på ghettotråden, de var ju bara en rolig diskussion som var rätt kul!?
Måste man verkligen låsa varenda roliga tråd !?

Håller med, det är dålig stil att låsa trådar bara för att dom är roliga.

nmj nmjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjm,,,,,,,,,,,,,,,,,kkkkkkkkkkkkhjkhjkgjkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkklllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiooooooooooooooåååååååååå O-O
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Carled sa:
n1_goes_AK47 sa:
Carled sa:
Det är ganska ocoolt, eller oghetto, att stava fel på demoNstration...

Just my $0.02
Hur jääädrans trög är du?! jag är inte "ghetto" bla bla bla.. fattar ditt brain de eller?! 5 spän på att mina pants e tightare än dina
Har jag uttalat något sånt eller? Gå och lägg dig i dina Cheap Monday-jeans!
cheap monday?! wtf JL,fucking awsome,surrender,evisu,JL å lite cheap monday då 4 Lifeeeeeeee!

haha;). nej men nån komentar från moderator tack? anlednign till varför ghetto vart låst skulle ja vilja ha!

jag skrev till johan å han sa " det var för få som höll sej till ämnet "!.. står det att man måste det nånstans??

vet ej men vaddå alla snacka ju om ghetto o lite till, dålig förklaring tycker jag!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp