Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har Bronx flyttat till Los Angeles!?kicka_dee sa:Asså, jag fattar inte. Skidåkning är som sagt en livsstil eller hur?
Varför då tjaffsa om Ghetto som är en historisk term för ett särskillt kvarter eller stadsdel där judar brukade bo, detta var då under senmedeltiden som avveklades som ett resultat under mitten av upplysningen vilket är under mitten av 1700- talet för er som inte vet.
Ghetto är en bemärkelse på ett fattigt område där socialt utsatta bor av ekonomiska skäl. Välkända stadsdelar som nog de flesta tänker på när man säger just ordet GHETTO är Harlem (Manhattan,New York) eller Bronx (Los Angeles). Rätta mig om jag har fel.
Men egentligen, kan någon säga mig HUR allt detta förknippas med skidåkning? Jag bor i vilket jag vet många familjer inte har råd med ekonomiskt,jag har förra årets oakley kläder men endå kallar jag mig själv ghetto! Jag klankar inte ner på någon eller så men svara. Ni e sååååååå insatta med att just kalla varandra "Ghetto gangster ungar" etc., så svara mig. Varför benämningen ghetto?
Keep it real!
aa ja fattar faktist inte heller, o varför pratar ni massa "piiiis o stiiiiiz, kiiip it riiiil"pulkaa sa:men vad menar ni med gangsta..? okej att klä sig på ett sätt man gillar, men ni kan ju inte säga att ni har mycket prostitution och knark i åre, en by i norrland..? eller..? och var ligger åres ghetto?