freeride och knark?

IvanTheMan

Medlem
freeride och knark?
Efter snowboardåkaren i os som åkte fast för att ha "dopat sig" med cannabis är begreppet haschplanka ett allmänt känt begrepp. Hur är det egentligen, knarkas det mycket i freeridekretsar?

freeride och knark?
Nope... det heter hasch-planka... tro mig jag har fått höra det många gånger.
Angående knarket så tror jag inte det knarkas mindre inom skidkretsar... jag menar hur många i Cham är det inte som tänder på minst 1 gång om dan...

freeride och knark?
Tanner Hall åkte ju dit förra året. Har för mig att han var och railade lite på någon skolgård i USA och kombinerade det med någon form av röka.

freeride och knark?
Spelar nog ingen roll vad an håller på med för sporter etc, det fler som puffar i ens närhet än vad man tror. Ganska vanligt här iaf.

freeride och knark?
Errrnst sa:
Felix, om jag inte är helt ute och cyklar så fyller du väl 15 snart? Tjuvrökt bakom skolan eller vad?
Ernst, har du tagit LSD nu igen? Förhållandet till tid och rum kan bli lite skevt då...

freeride och knark?
Vem fan bryr sig om folk röker på. Det fuckar ju bara dina lungor i längden. Alkohol dock ja det är en annan historia.
Så alla som tror dom är bad ass mfers och säger "Yeah im a smoker, im cool its illegal" Drick alkohol och dö tidigare.

freeride och knark?
felix sa:
fyfan, knark är livet
Kan låta som ett ganska ogenomtänkt svar... Men en sökning på "DMT" på youtube eller google fångar gärna ens intresse.

Nån mer än jag som tycker att hela DMT-grejen verkar stämma allt för mycket för att inte ha något samband? - Sömn, död, naturens mönster, förekomsten av DMT överallt, osv

Är det tillåtet att diskutera knark på freeride?

freeride och knark?
jag tror att många här har poffat på någon gång eller håller på lite mera. Men man svarar inte på en sån fråga knarkar du? inte seriöst svar iallafall. Om människan är seriös, försöker den skryta och tycker sig själv är as cool för den provat en cigarett eller lite brunt skit någon gång.

Men jag tror det är en hel del inom jibb kretsen som röker de ena och de andra! :)

freeride och knark?
Jag vet att jag inte bidrar till debatten och även är lite betterwisser, men är det ingen som har hört talas om heroin, dvs snow? Snowboard, det är bara en ordvits och det har inget med utövarnas drogvanor att göra, trots att kanske snowboardåkare har eller åtminstonde har haft ett dåligt rykte. Ryktet i sin tur kommer från vanan som folk har att döma ut saker de inte förstår. "Dom surfar på snö! Dom måste knarka! Förbjud dom att göra det där!"

freeride och knark?
Av: Monis | Idag 09:46 Citera

Ja, THC är väll knappast prestationshöjande!

hmmm nej tror inte man orkar prestera alls..haha drick några bärs istället så ska du se att du kan prestera..jag klarade cork 3 på telemark efter några öl:P

freeride och knark?
Perkal sa:
Vem fan bryr sig om folk röker på. Det fuckar ju bara dina lungor i längden. Alkohol dock ja det är en annan historia.
Så alla som tror dom är bad ass mfers och säger "Yeah im a smoker, im cool its illegal" Drick alkohol och dö tidigare.
word!

freeride och knark?
Då detta ändå har tagits upp så kan man ju komma med en följdfråga.
Vilka kända skidåkare vet ni puffar? Dom som bor i "Dahoodhouse" borde ju göra det.

freeride och knark?
stighall sa:
Då detta ändå har tagits upp så kan man ju komma med en följdfråga.
Vilka kända skidåkare vet ni puffar? Dom som bor i "Dahoodhouse" borde ju göra det.
Bode Miller och Jens Byggmark.

Proffsen inom jibbing är ju inte speciellt intressant att ta upp längre då man rätt enkelt kan räkna ut vilka som gör det.

freeride och knark?
Typ alla pro's röker ju weed. Danny Kass blev ju tagen för det i NZ nu somras. Och det är nog inte bara i snowboard, är säkert lika mkt inom skidåkningen också

Senast ändrad:
freeride och knark?
Hur fan kan ni sitta och tror att dom knarkar?
Tror inte att någon av dom ens hade varit i närheten av den nivån dom ligger på i dag om istället glidigt omkring och knarkat.

freeride och knark?
makafone sa:
Hur fan kan ni sitta och tror att dom knarkar?
Tror inte att någon av dom ens hade varit i närheten av den nivån dom ligger på i dag om istället glidigt omkring och knarkat.
Är du ett skämt?

freeride och knark?
RailReppin sa:
Typ alla pro's röker ju weed. Danny Kass blev ju tagen för det i NZ nu somras. Och det är nog inte bara i snowboard, är säkert lika mkt inom skidåkningen också
Tanner Hall blev tagen i vintras.
Det har även funnits en film när han och Pep Fujas sitter och röker på.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp