IvanTheMan
Medlem
freeride och knark?
Efter snowboardåkaren i os som åkte fast för att ha "dopat sig" med cannabis är begreppet haschplanka ett allmänt känt begrepp. Hur är det egentligen, knarkas det mycket i freeridekretsar?
Ernst, har du tagit LSD nu igen? Förhållandet till tid och rum kan bli lite skevt då...Errrnst sa:Felix, om jag inte är helt ute och cyklar så fyller du väl 15 snart? Tjuvrökt bakom skolan eller vad?
Felix, de är nog din dvärgväxt som spökar.felix sa:Ernst, har du tagit LSD nu igen? Förhållandet till tid och rum kan bli lite skevt då...Errrnst sa:Felix, om jag inte är helt ute och cyklar så fyller du väl 15 snart? Tjuvrökt bakom skolan eller vad?
Kan låta som ett ganska ogenomtänkt svar... Men en sökning på "DMT" på youtube eller google fångar gärna ens intresse.felix sa:fyfan, knark är livet
word!Perkal sa:Vem fan bryr sig om folk röker på. Det fuckar ju bara dina lungor i längden. Alkohol dock ja det är en annan historia.
Så alla som tror dom är bad ass mfers och säger "Yeah im a smoker, im cool its illegal" Drick alkohol och dö tidigare.
..hehe..JohnAngren sa:Jag tycker han borde ha fått en extra guldmedalj för att han lyckades få en när han var hög...
felix sa:Eller när Gamle Dalton tagit lite för mycket Rolex-E:
haha han var ju lagomt borta:D
Bode Miller och Jens Byggmark.stighall sa:Då detta ändå har tagits upp så kan man ju komma med en följdfråga.
Vilka kända skidåkare vet ni puffar? Dom som bor i "Dahoodhouse" borde ju göra det.
Är du ett skämt?makafone sa:Hur fan kan ni sitta och tror att dom knarkar?
Tror inte att någon av dom ens hade varit i närheten av den nivån dom ligger på i dag om istället glidigt omkring och knarkat.
Tanner Hall blev tagen i vintras.RailReppin sa:Typ alla pro's röker ju weed. Danny Kass blev ju tagen för det i NZ nu somras. Och det är nog inte bara i snowboard, är säkert lika mkt inom skidåkningen också