Freeride:s Elit (fixad)

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
OKej okej gott folk!

Det verkar som många vill att hHarlaut ska upp på listan allas idol. Efter många tvekningar och considerations om han ska få vara med så kan han va med

Ewasx sa:
OKej okej gott folk!

Det verkar som många vill att hHarlaut ska upp på listan allas idol. Efter många tvekningar och considerations om han ska få vara med så kan han va med
Vem bryr sig om vem som kommer upp på listan nu? Du har ju skött det så dåligt så den här tråden har självdött... Det är ju uppenbart att det bara är de som du och dina polare tycker skall komma upp som får komma upp... Förrutom de som folk har tjatat upp på listan.

Var är de som förtjänar en plats? Var är Ace DG och gamlingarna?

Hörru Ewa,
Det var en av de jävligaste sammanfatningarna jag vart ledsen att läsa:
Var är Mes? Ace, HitMe? Mountainmain? Glisseur? Camaro?

Vuxna människor med lite åsikter?

Varför inte utgöra Tisse til all time high. Sh*t the brains!

Boten-Anna-generationen har tagit över från lunargenerationen. Big time. Sug på det.

Senast ändrad:
Ewa kan äta mina gamla pjäxor, jag vill inte vara med på en lista som inte inte ACE_DEN_GAMLE är med på, eller HitMe (it was me who hit im) eller MM.

Så Ewa ät skit å njut av originallistorna.

Heppåre!

Senast ändrad:
Ewasx, tråden är bra men du missar de riktiga rävarna, titta JCM är ledsen och vill inte vara med för att ace inte är det.. Du sårar de gamla männen

Det är sant, man kan inte ja JCM utan MM, Ace den gamle, hitme eller någon annan pensinär. Det funkar inte, antingen får du slänga in mer panchos eller ta bort JCM.
Jag föreslår att du slänger in en helt ny kategori "Pensionärer" och där har du JCM med flera pensionärer..

BigAir sa:
Det är sant, man kan inte ja JCM utan MM, Ace den gamle, hitme eller någon annan pensinär. Det funkar inte, antingen får du slänga in mer panchos eller ta bort JCM.
Jag föreslår att du slänger in en helt ny kategori "Pensionärer" och där har du JCM med flera pensionärer..
Tycker att de ska få vara annat än pensionärer, de är de som ÄR fr...

BigAir sa:
ok

orkar inte räkna vem som vann? Jeppenator kanske kan göra det eftersom han spenderar en del tid här.

HAHA jo de är sant.. jag tkr att någon av moderaterna på freeride kan sätta sig med detta.. så kan dom göra en liten artikel med nån intervju där dom pratar lite med freerides värsta medlem..

Ace_DG sa:
vadda 53!?
Äh ju bah 51 va! Fyller 52 om 65 dagar ...ungefär dårå
Skärrrrpning nu!
/ Ace DG
Hur ska man tolka det faktum att du räknar dagar? ;)
Och så vill jag klaga lite; han heter Mountain_Man och jag saknar Leder.

Senast ändrad:
jag tycker marer ska få komma in på en semiamatörkvartsfinalselit nivå här på 10sidan.

// JAn Gillou,
PS. skriven från annan inloggning DS. CD

Jag tycker Titti´s nominering är helt värdelös.
Helt seriöst, orka bli nominerad för bra uppförande när man typ inte ens är aktiv i forumet? Isåfall kan vi lika gärna lägga till alla 20000883 medlemmar som alldrig sagt något för då har dom ju automatiskt ett bra uppförande.

Jag föreslår härmed att Titti får vara med som Jeppenators elit-fru.
Eftersom Titti är tsm med Jeppenator blir hon automatiskt en elit, så skriv in henne typ efter Jeppenator med sneskriven text som Fru-Elit: Titti540!

That´s how to rule ut ;)

BigAir sa:
Jag tycker Titti´s nominering är helt värdelös.
Helt seriöst, orka bli nominerad för bra uppförande när man typ inte ens är aktiv i forumet? Isåfall kan vi lika gärna lägga till alla 20000883 medlemmar som alldrig sagt något för då har dom ju automatiskt ett bra uppförande.

Jag föreslår härmed att Titti får vara med som Jeppenators elit-fru.
Eftersom Titti är tsm med Jeppenator blir hon automatiskt en elit, så skriv in henne typ efter Jeppenator med sneskriven text som Fru-Elit: Titti540!

That´s how to rule ut ;)
håller faktiskt med, hon ska inte ut ur elit eftersom hon tillhör jeppes familj,
men kategorin fint uppträdande så tycker ja inte hon är så aktiv.

Såhär borde det se ut.
Det är mycket knas just nu som inte stämmer alls men försöker bättra listan:

Elit för att han fixade så att alla blev elit
Ewasx - Lidingöjibber

Extremt aktiva
BigAir rätt skön faktiskt
Jeppenator Gesundtemä - Även Jeppenator´s fru Titti540 är utnämd till Elit!

Allas idol
JWester - armadaskis.com
hharlaut - Gangsta with da grillZ

Alla vill ha med gamlingarna
JCM
Mountainmain
Hitme
Glisseur
Ace -51 år

Sköna personer
thom8
Fluffsurfarn
Ekdahl
Pizzaaugust
Nojlas
JockeSki
Waster
Hen-ke
Hjalle_S
HotDamnSara

Arga och duktiga moderatorer
Dr_snow (hehe klagar på allt och alla)
Hasse (Snabb som en vessla, med hett temprament)

Rookie of the year
drakbäbis

Bänkvärmare
pelle_jons

lägg gärna till medlemmar som borde bli sagda!

Kan inte listan se ut så ialafall, mycker prydligare!

Senast ändrad:
men biggies hen-ke vad har han gjort ?
han är väll inte så aktiv och duktig

Jag tycker i och för sig att BigAir ska ha en egen klass:

Mest ogenomtänkta inlägg och svarar på allt ;)

//H

Tillbaka
Topp