klart du kan skriva fetstil skriv <[ b ]> i början av texten och sen <[ / b ]> i slutetjeppenator sa:Pga att detta tangentbord är lite smått fucked upp å att det är en mac jag sitter dold bakom kan jag inte skriva fetstil, men hoppas ni fattar..
The final votes from jeppenator is: Waster, BigAir å Pizzaaaugust även Nojlas förtjänar att vinna,
men motiveringen: Förbannat roliga medlemmar som alltid på något sätt lykas underhålla i varje inlägg.
Det berättade Glisseur redan på sidan 2.jeppenator sa:hm.. känns som om denna tråd börjar spåra ut?!! snälla håll er till ämnet! kan bli kul å se vem som är freerides igenom tidernas bästa medlem!
Glisseur sa:Det finns bara en kung av Freeride, den ädle Jean-Claude Mogul AKA JCM: https://www.freeride.se/member/view.php?id=14197 Sorgligt nog har han (tillfälligt??) abdikerat från tronen i ren protest mot Lunarstormsinvasionen och den allmänna fördumningen på detta en gång så fantastiska forum.
Tydligen tog han dig för att vara en brantåkare men ack så fel Glisseur hade. Öl, vad i hela friden säger du! Sätter man sin fot på ett brantåkarhak serveras ingen öl whatsoever - den som ger en brantåkare en öl kommer att bli ihjälslagen på plats och ställe.Carled sa:Vitryss? Vem tar du mig för?! Jag har smakat det en gång, och det var en gång för mycket! Man skall aldrig blanda sprit och mjölk, spriten blir ju rent förstörd!
En riktig friåkare dricker 4 olika (ibland samtidigt) drycker:
1. Öl, rent eller utblandat, välj själv.
2. Jäger.
3. Fernet.
4. freeride-klassikern ginåvodka blandat 70/70. Tips på recept är: häll 2 delar gin i munnen, svälj, häll två delar vodka i munnen, svälj, klappa/smek dig på magen så att de blandas till bra konsistens...
BTW, man fyller ju år imorgon så då blir det Jäger för hela slanten... Jag skall nog ta och tvinga folk att dricka Jäger... Jo, så får det bli!
Hear, hear. Öl? Sicket folk.Glisseur sa:Min röst på Carled är härmed struken, vette fasen om han inte hamnar på minuspoäng till och med! Strrrrrrrrrike, out!
Nu kan ju bäste herren ta å köra upp Klammers Carrerahjälm där solen inte skiner, var på på detta klot finns flest säsongare, var på detta klot finns flest personer som via gräddfil kvalat in i den del av tillvaron som lystrar till namnet vinnarcirkeln? Bästebror, möt mig i Vegas, drömmarnas horisont, staden där människans bästa sidor vaskas fram – eller skitsaksamma, vi tar det på La Bricolettes Bikers Bar. Du bjuder.Glisseur sa:Eftersom JCM har sprungit och gömt sig i Everglades djupa träsk (Göteborg? Bourg St Maurice? Igloo bar i Alagna?)
Jaså, minsann. När likstelheten just ska infinna sig passar det bäste broder JCM att med sina sista krafter klicka på login-knappen och förära audiens till Lunarrides mindre blåblodiga pöbel. Likt en Elisabet Rydell-Janson lurar du i vassen och dyker inte in i diskussionen förrän det börjar osa katt kring dina egna fötter. Nobelt, min käre broder, verkligen nobelt. Men visst bjuder jag gärna på ett par stänkare, kanske till och med några järn för att skölja ner stänkarna med, på valfritt hangout. Det ska bli en ära.JCM sa:Nu kan ju bäste herren ta å köra upp Klammers Carrerahjälm där solen inte skiner, var på på detta klot finns flest säsongare, var på detta klot finns flest personer som via gräddfil kvalat in i den del av tillvaron som lystrar till namnet vinnarcirkeln? Bästebror, möt mig i Vegas, drömmarnas horisont, staden där människans bästa sidor vaskas fram – eller skitsaksamma, vi tar det på La Bricolettes Bikers Bar. Du bjuder.
Glisseur sa:...Och givetvis är mixen då den korrekta, dvs ett shotsglas med öl sänks ner i stöveln...
Det kanske är bäst att fråga hon Ewa som startat tråden?Leder sa:Jasså? Vill alla verkligen det, Alltså alla?
Hur orkar man innerst inne.Leder sa:Jasså? Vill alla verkligen det, Alltså alla? Inte bara de som besökt denna tråd utan ALLA vill med andra ord att hon ska bli årets rookie. Så vitt jag mins så har jag inte röstat på någon, måste du ändra i ditt svar nu... eller var det så att de flesta som uttalat sig om årets rookie ville att hon skulle bli årets rookie?
/Leder
ehm ja har ingen aning vem de ärPizzaaugust sa:tycker inte thom8 är tillräckligt kvalificerad.
om man inte får rösta på sig själv rösta rjag nog på jeppanator lite av en kompis röst.
lr på den där leee yo jippie hoe gangsta myhr lr va hon heter![]()
<skriv en bokL_ee sa:ehm ja har ingen aning vem de ärPizzaaugust sa:tycker inte thom8 är tillräckligt kvalificerad.
om man inte får rösta på sig själv rösta rjag nog på jeppanator lite av en kompis röst.
men seriöst gangsta Lee är så ute, just nu kallas jag för "OakLee"
Peace
En bok?Ewasx sa:<skriv en bokL_ee sa:ehm ja har ingen aning vem de ärPizzaaugust sa:tycker inte thom8 är tillräckligt kvalificerad.
men seriöst gangsta Lee är så ute, just nu kallas jag för "OakLee"
Peace
Det har aldrig varit snack om könskvotering (Drakbabis kom in på meriter). Könskvotering är för sossar. Vi är freeriders.HotDamnSara sa:Hörru Ewa, vad hände med könskvoteringen?!