Freeride:s Elit (fixad)

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
VEhrling sa:
jag tror någon har spöat bigair, det e därför han har slutat å provosera folk för han vet vad som händer då!
Jag visste att det där kom från en 14-årings tangentbord utan att kolla hans press!

och lilla simonl han kanske kan få ett hörn på den listan, för alla hans jävllllllla kommentarer.

Ewasx sa:
Jag tycker att han ska göra come-back. Blir mer roligt då.
Tyvärr, den tiden har nog passerat nu. En vacker dag vill ju även jag placera in mig bland Ace och gubbarna!

Senast ändrad:
Men alla som är delaktiga i att skriva i detta inlägg tycker jag borde vara med......

Ewasx sa:
CustomX sa:
Ewasx sa:
Under alla dessa år på freeride (har haft en annan användare förrut men blev bannad) ungefär sedan slutet av 2003 blablablaa..
Är så sjukt nyfiken varför blev du bannad?

snällasnälla berätta ;-)
Jag fick typ fyra varnigar för dåligt uppförande i forumet, sedan var det slut.

Jag skäms mycket för min före detta tid som en så kallad forum-gangster.
haha är det sant?! men vad var det du gjorde då som var så förbannat gangsta?

En får tacke för omnämnandet! Även om det "bara" är i könsfördelningens tecken. Dessutom, vem bättre att kvotera in som könsfördelare än "den hårdnackade feminist-ragatan" (citat ur min gästbok...) som jag är. And that, my friends, I take pride in.

Slår även jag då ett litet slag för Centralbyråkraten som håller oss levande och ovan snön tack vare spridandet av sin lavinkunskap!

Slår ett slag för uppkomlingen Lemmel, en av SM-mästarna på träffsäker bitterhet som har retat upp en och annan fjortis...

Annars får Hasse, JockeSki, Centralbyråkraten och Dr_Snow altid pluspoäng från mig...

Senast ändrad:
många av dessa som rabblas upp har jag själv alldrig hört talas om?.. är det bara jag som har de så illa?..
haha men ojamäe och thom8 ska nog upp på listan iallfall? eller är de inte så?

Senast ändrad:
analkrut sa:
hahagalen trå har funderat på det många gånger vem som syns mest här på freeride å tror fan att jeppenator tar priset är med i alla forum inlägg har komenterat nästan allas bilder....
galen medlem säger jag ......
han borde vinna hela skiten
thanks for your support man! haha fan är jag så nördig av mig :O

CustomX sa:
Ewasx sa:
CustomX sa:
Är så sjukt nyfiken varför blev du bannad?

snällasnälla berätta ;-)
Jag fick typ fyra varnigar för dåligt uppförande i forumet, sedan var det slut.

Jag skäms mycket för min före detta tid som en så kallad forum-gangster.
haha är det sant?! men vad var det du gjorde då som var så förbannat gangsta?
fan dom varnar mig oxå hela tiden för att jag är typ spydig och år till personangrepp.. de är dendär Dr_Snow som är i farten.. !

Jeppenator ska vinna.. klart skönaste medl. på freeride inte minst efter våran historia i tråden "tre ords leken" .. den har tyvärr tagits bort nu mn för er som läst förstår va jag menar.. !

Nu skulle vi haft en riktig röstfunktion i forumet för att kunna göra en riktigt bra och överskådlig röstning

jag fick 3 varningar sen blev jag bannad på den 4. sen när jag fick komma tillbaka fick jag 3 på 2 dagar eller något. så en till så är jag nog banned for life..

men jag tycker johan missbrukar sin maktpost. bannar folk som han inte gillar sen när dom gamla gubbarna käftar och man käftar tillbaka så får man själv en varning men inte dom.

ekdahl sa:
jag fick 3 varningar sen blev jag bannad på den 4. sen när jag fick komma tillbaka fick jag 3 på 2 dagar eller något. så en till så är jag nog banned for life..

men jag tycker johan missbrukar sin maktpost. bannar folk som han inte gillar sen när dom gamla gubbarna käftar och man käftar tillbaka så får man själv en varning men inte dom.
Kanske dags att se mönstret och lära sig käfta tillbaka på ett konstruktivt och vettigt sätt? Både för din och alla andra skull...

HotDamnSara sa:
ekdahl sa:

Kanske dags att se mönstret och lära sig käfta tillbaka på ett konstruktivt och vettigt sätt? Både för din och alla andra skull...
no can do..

ekdahl sa:
HotDamnSara sa:
ekdahl sa:

no can do..
Oh well då får du väl ta den där lifetimebanningen istället. Lycka till.

HotDamnSara sa:
ekdahl sa:
HotDamnSara sa:
no can do..
Oh well då får du väl ta den där lifetimebanningen istället. Lycka till.
det lär jag få göra, jag tror johan ligger och väntar på mitt misstag nu så han kan trycka på sin lilla BANNHIM-knapp.

ekdahl sa:

Kan ju citera dig i en tråd som nyligen ploppade upp som hette "..." och där du som enda ord i ditt inlägg skrev:
ekdahl sa:

Årets rookie måste jag utnämna Drakbabis till med motiveringen: Varit medlem mindre än 1 månad och redan visat sig i forumet med mycket bra inlägg. Vem kan tro att denna användare är en 14-årig tjej? Keep up the good work.

jag tycker BigAir borde vinna kategorin: Tjatigaste tönten, nojlas inom kategorin: hjälpreda. Nojlas vet oerhört mycket om allt som folk vill veta!
Hjalle_S: för han förverkligar allt han skriver, inte bara skriver att "nu ska vi dra igång ett railjam" oså blire inget av. bra hjalle XD

JockeSki sa:
Årets rookie måste jag utnämna Drakbabis till med motiveringen: Varit medlem mindre än 1 månad och redan visat sig i forumet med mycket bra inlägg. Vem kan tro att denna användare är en 14-årig tjej? Keep up the good work.
Yeah! Håller fullständigt med! Så jääla nöjd.

Drakbabis for rookie of the year!

Nenne sa:
ekdahl sa:

Kan ju citera dig i en tråd som nyligen ploppade upp som hette "..." och där du som enda ord i ditt inlägg skrev:
ekdahl sa:
ja, för vem är så dum och lägger upp en tråd som inte har något innehåll? och vad vet du, det kanske var meningen att skriva tattare i den tråden?

men ekdahl! skärp dej nu! jag vill inte mista dej! mah' okaley hustla' homboy!

HotDamnSara sa:
JockeSki sa:

Tror faktiskt att det bara är ni 2 som säger hon.
Jag har tyvärr inte sett ett snyft av hon, vem är hon och vad har hon skrivit?

Och ekdahl, är det du som är nya BigAir eller?

Senast ändrad:
BigAir sa:
HotDamnSara sa:
JockeSki sa:

Och ekdahl, är det du som är nya BigAir eller?
haha, nej.

ekdahl sa:
Nenne sa:
ekdahl sa:

ekdahl sa:
ja, för vem är så dum och lägger upp en tråd som inte har något innehåll? och vad vet du, det kanske var meningen att skriva tattare i den tråden?
Nationalencyklopedin sa:
tattare: samma ord som tatar, pga att romer förväxlades med tatarer. Det påpekas dock att ordet haft en omtvistad betydelse och ibland betytt ett blandfolk med romska inslag. Det sägs också att ordet används i nedsättande syfte på vissa befolkningsgrupper.

jag röstar ner Drakbabis som rookie of the year, jag är bevisligen (se ovan) en av dom nördigaste användarna här på FR (märk förkortningen) och jag har inte sett ett dyt avv denna unga dam.. men nästa år kanske?

Drakbabis is the man! Öhh... eller en av de mognaste, vettigaste och trevligaste användarna här på Freeride. Röstar på Drakbabis. Även fast den här tråden liknar en annan värdelös tråd som urartade med personangrepp...

Senast ändrad:
Drakbabis är grym! Tänk om alla fjortonåringar vore som henne... *himlar med ögonen* Freeride skulle ju vara lajbans då... Sakligt, korrekt svenska, och intelligent!

ekdahl, det är kanske tjafs likt Nenne som du bör undvika om du vill fortsätta hänga här. Bara svälj det, man behöver inte spruta ut allt man har att säga... Men om man däremot kan kontra på ett roligt sätt är det bara att sätta igång!

Hjalle_S sa:
jag röstar ner Drakbabis som rookie of the year, jag är bevisligen (se ovan) en av dom nördigaste användarna här på FR (märk förkortningen) och jag har inte sett ett dyt avv denna unga dam.. men nästa år kanske?
haha, fan du går verkligen in för att bli känd på fr. orka för fan!

Jag vill ha bevis på hur skön Drakbabis är.
När joinade hon?
Hon låter sjyst ialafall men jag har somsagt inte heller sett nått av henne, och jag är ju ganska så mkt online..

Hjalle_S: Du blev medlem 2005-01-07 så du kan knappast bli rookie of the year. Plus att det inte handlar om att vara nördig.

BigAir sa:
Kolla här: https://www.freeride.se/member/view.php?id=67172 och klicka på "Forum" så kan du läsa allt hon skrivit. Där finns 3 sidor med trådar som hon varit aktiv i... på 25 dagar! Och hennes svar håller hög kvaliteé.

Om jag får lägga till en till en liten sak i debatten om Ekadahls vara eller icke vara. Så tror jag faktiskt att han är lite missförtådd innerst inne så vill han nog alla gott. Ekdahl, våran riddare i glänsande rustning. Ekdahl allas våran gulleplutt.

Hjalle_S sa:
Om jag får lägga till en till en liten sak i debatten om Ekadahls vara eller icke vara. Så tror jag faktiskt att han är lite missförtådd innerst inne så vill han nog alla gott. Ekdahl, våran riddare i glänsande rustning. Ekdahl allas våran gulleplutt.
haha, du ska få se i wäsa sen när jag mular dig...

sen kan den som gjort den här listan ta bort mig från den, vill inte vara med!!!!

ekdahl sa:
Hjalle_S sa:
haha, du ska få se i wäsa sen när jag mular dig...

sen kan den som gjort den här listan ta bort mig från den, vill inte vara med!!!!
Fan nu kommer Johan varna dej för typ personligt hot eller nåt sånt. Läser Johan alla inlägg som postas eller? ser du detta Johan?

ekdahl, blir det bättre om jag hämta snuttefilten?

Okey, HotDamnSara och Hasse. För att vara en 14-årig tjej är hennes svar jävligt begåvade. Inte alls som resten av alla 14-åriga nykomligars forumtext.
Och hon stavar hyffsat bra ändå. Kanske beror på att hon är tjej, och en viss smula hög IQ. Välkommen till Eliten Drakunge!

Vilken jäkla ålderdiskriminering vi har här på freeride, ni gamla smått hårlösa veternaner som sitter och känner sej så mkt bättre och inteligentare en "dom där" 14 åringarna som alla är likadana. hur gammal är du egentligen BigAir, 15?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp