Freeride:s Elit (fixad)

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
Soderpundarn sa:
jeppenator sa:
tror titt540 ska bort från listan tyvär..

några nya borde läggas till också!
och några borde tas bort
Säg vilka du tycker ska tas bort å vilka som ska läggas till!
Hotdamnsara borde inte finnas med? hon vet jag knappt vem de är å hon syns alldrig längre.. :S
Mountainmain syns inte heller..

denhär killen wolverine borde dock komma med!
och Rastavibrationer!!!!

typ.. ska fundera lite mer =)

effeh sa:
carrox bör skrivas in
h*n är ju inte ens medlem längre

edit: Evasx syns ju aldrig här längre, så det kanske inte kommer nån mer update.

Senast redigerad av en moderator:
Deespin ska med dirr ;) =D=D

EDIT: för han är freerides skönaste kommentarläggare =D=D

Senast ändrad:
Ingen som har läst IngaMartaNilssonFrideborgs inlägg, för klockren svenska. Känns som man går tillbaka minst 100 år i tiden då man läser dem. "Frontbilden" är ju heller ej fel....

Soderpundarn sa:
jeppenator sa:
Marer för att han är freerides jibberish kung
Marer för hans sjukt sköna humor i sådana fall!
ord, Om marer ska in för något så är det hans underbara humor på sköna personer och inget annat, Om du säger för hans jibberish grejer så har du aldrig pratat med han riktigt.

Möjlig kategori skulle väll vara Proffesionell makaron kokare,

bifogar CV:
2 sönderbrända omgångar makaroner
samt ett paket nudlar,

låter inte som mkt men tänk på att han är i början på sin karriär.

jeppenator sa:
Soderpundarn sa:
jeppenator sa:
tror titt540 ska bort från listan tyvär..

några nya borde läggas till också!
och några borde tas bort
Säg vilka du tycker ska tas bort å vilka som ska läggas till!
Hotdamnsara borde inte finnas med? hon vet jag knappt vem de är å hon syns alldrig längre.. :S
Mountainmain syns inte heller..

denhär killen wolverine borde dock komma med!
och Rastavibrationer!!!!

typ.. ska fundera lite mer =)
jeppenator!!!!!!!!!!!11 vill du ta bort mej från listan ? vava?? NEJ JAG SKA BYTA KATEGORI;);)

a_ahlnas sa:
Soderpundarn sa:
jeppenator sa:
Marer för att han är freerides jibberish kung
Marer för hans sjukt sköna humor i sådana fall!
ord, Om marer ska in för något så är det hans underbara humor på sköna personer och inget annat, Om du säger för hans jibberish grejer så har du aldrig pratat med han riktigt.

Möjlig kategori skulle väll vara Proffesionell makaron kokare,

bifogar CV:
2 sönderbrända omgångar makaroner
samt ett paket nudlar,

låter inte som mkt men tänk på att han är i början på sin karriär.
ord

heh, listan borde uppdateras, någon som vill göra en ny lista?

Jag röstar på rastavibrationer och söderpundarn, sköna grabbar.
Och så får vi inte glömma zacki, jeppe & Crew, de som satte igång make it happen.

Deespin som är en analklåda för de flesta på freeride borde få en plats där! (inget illa menat)

Sverigetomten borde lätt komma med på sköna personer!:D Han har skrivit X antal härligt skumma inlägg:p

Sen tycker jag att moderatorer/hobbykonstaplar bara måste få en kategori : DR_Snow, Ola_melin och Deespin som bonus.

Håll tråden vid liv, det är ju sjukt rolig läsning

Senast ändrad:
Åh ack du svunna tid...

Tror dom flesta finns kvar, men under nya namn. Många ur listan är iallafall oaktiva eller helt lagda på hyllan. En ny vore kanske inte helt fel, men krävs grundlig undersökning och intagande av folkets röster för att få en riktig fr-elit.

felix sa:
Åh ack du svunna tid...

Tror dom flesta finns kvar, men under nya namn. Många ur listan är iallafall oaktiva eller helt lagda på hyllan. En ny vore kanske inte helt fel, men krävs grundlig undersökning och intagande av folkets röster för att få en riktig fr-elit.
Det fanns en gång en som hette Big-Air... Men det var innan din tid Felix så du vet nog inte vem det är men han kommer alltid vara Freeride´s kung i mina ögon...

jeffa sa:
felix sa:
Åh ack du svunna tid...

Det fanns en gång en som hette Big-Air... Men det var innan din tid Felix så du vet nog inte vem det är men han kommer alltid vara Freeride´s kung i mina ögon...
Humor :D

Jo, såg att det fanns med någon bigair under vif-kategorin. Verkade vare en riktig tokstolle, synd att man missade honom.

Måste bara fråga vem som har något emot att ha marer på första placering alla sköna kategorier?

KOLLA HANS BLOGG WTF!

haha fiskar du legitimerade tjänster august?

du har lyckats in that case må jag säga, fångesten är nästan värd att updatas i westers fiskeblogg.

Snödjup

Tillbaka
Topp