Freeride Tattoo

Freeride Tattoo
Hade tänkt ta oskulden på mitt skinn..

hade också tänk ha en Freeride snöflinga på kroppen

Kan inte bestämma mej om jag ska ha den på bröstet eller på armen. Eller någon annan

stans ..

Var tycker ni man ska sätta en liknande tattoo.. // MVH oliver

Freeride Tattoo
hmm hade vart chill.. Men jag undrar,, Inte för att verka löjlig men de lär visst göra jäävligt ont på justdet stället :D men man får väl vita ihop!

Freeride Tattoo
Ringmuskeln lär va de stället som gör minst ont iaf, prova de.. (Y)

Freeride Tattoo
Inte för att jag hade tatuerat in Freeride´s logo, fast iförsig står det ju för Freeride och inte freeride.se..

Tycker du ska ha den på vänster eller höger överarm i ganska liten version, 5x1 cm kanske. Svart freeridetext i samma typsnitt som freeride.se´s förra loga. Den var mycket snyggare!

Tänk dock på att om du vill ha den exakt som freeride.se är det ingen idé för freeride.se har tyvärr börjat byta textstil stup i kvarten :P

Annars hade det varit ganska fränt att ha den i större version på ryggen, högt upp.
5x30 cm kanske..

Gör den INTE på biceps, fan vad fult!

Men, om jag var du villket jag absolut inte är skulle jag helldre bara gjort en snöflinga eller kanske en isbjörn. Tänk igenom saken noga för när den väl är där är det inte mkt att göra..

Btw såg jag att du var 16 år också. Jag tycker verkligen att du ska vänta med att tatuera in freeride. Tänk om intresset dör ut när du är 18?

Senast ändrad:
Freeride Tattoo
Jo men de va exakt vad jag hade tänkt .. Bara en Snöflinga halvstor på axeln ... Jag älskar snö det är det bästa jag vet. Så ångra den kommer jag definitivt inte göra, lätt att säga men så är det.. Tack för tipset Bigair

Freeride Tattoo
Jaha, om det bara är snöflingan vi snackar om låter det ju lite bättre.
Tyckte själv det var lite skumt att pressa in freeride´s loga ;)

Lycka till!

Freeride Tattoo
olivernurmiMANNEN sa:
varför inte? Spelar ju ingen roll om man e 16 eller 18 sålänge det man tauerar är personligt och man älskar det...
Tycker nästan också du borde vänta lite till, men det där sa du bra!

Freeride Tattoo
du är väl skidåkare antar jag?.. såklart att du ska ha den på vaden eller nån annan del av benen? eftersom att man använder dom mest när man åker skidor??!

Freeride Tattoo
Personligen tycker jag att det är fult med tatueringar, men framförallt att du borde vänta lite tills du blir äldre.

Freeride Tattoo
jeppenator sa:
du är väl skidåkare antar jag?.. såklart att du ska ha den på vaden eller nån annan del av benen? eftersom att man använder dom mest när man åker skidor??!
Det där var också ganska bra sagt!

Freeride Tattoo
Tatuera överarmen, ont? nja inte vad jag hört, inte provat just där själv men sägs att det knappt känns.. Sätt på vaden eller dylikt om du ska sätta.. armen e så grymt main, men det är bara min personliga åsikt..

Tillbaka
Topp