freeride = TRÅKIGT!

tittti540

Ny medlem
freeride = TRÅKIGT!
hej freeride! ingen mer än jag som tycker att det har blivit tråkigt här?
det är för de mesta inge roliga trådar ( typ: vilken kedja ska min bmx ha i tum134,5 )
och bara folk som whinar över hur ful / hemsk / getto / för dryg stil alla har! eller gör trådar om att vissa stavar dåligt och klagar över hiphop snacket!
wtf freeride!
vart tog alla roliga dagar och sköna trådar vägen?
det enda roliga den här månaden var HT:s tråd idag å den bryr sej ingen om:(
HEJDÅ
/titti!

freeride = TRÅKIGT!
tror det handlar om att vi sitter för mycket på freeride helt enkelt. men sen är det ju medlemmarna som skapar forumet, det hänger på oss att det ska bli roligt! Men några roliga trådar har det ju faktiskt vart ex. felix öltråd och min våldstråd.

Senast ändrad:
freeride = TRÅKIGT!
Hej då, jag kommer inte sakna dig :)

Nåväl, såna trådar har det varit väldigt länge nu, över ett år skulle jag vilja påstå. Själv håller jag mig till flashbacks forum.

freeride = TRÅKIGT!
Håller med börjar bli sjukt less på FR, finns inga roliga trådar längre. Är sjukt trött på trådar som vad ska jag köpa för nya lagg i vinter och sånt...... :( och alla som h8ar på att man stavar fel kan dra från FR .....

freeride = TRÅKIGT!
agree men freeride har aldrig haft roliga trådar enligt mig, så fort ngn lägger upp en lite annorlunda tråd me skön diskussion så blir den borttagen! tacka vet jag fragbite.se

freeride = TRÅKIGT!
titti har det <3

man kanske stavar fel ibland, endel åker med pösiga kläder, endel åker utan stavar, en del gillar hiphop och en del kanske bara gillar att fula sig med rideaways på studsmattan...

Senast ändrad:
freeride = TRÅKIGT!
fnacke sa:
titti har det <3

man kanske stavar fel ibland, endel åker med pösiga kläder, endel åker utan stavar, en del gillar hiphop och en del kanske bara gillar att fula sig med rideaways på studsmattan...
HAHA ÄRE FOLK SOM KÖR RIDEAWAYS PÅ STUDSMATTA!? LÄNKA PLZZZ!!!!

freeride = TRÅKIGT!
jag håller med så mycket det bara går om nån bryr sig om det !! alla ska vara glada och ha roligt !! man lever bara en gång och livet är för kort för att vara arg!!!:D:DD:

freeride = TRÅKIGT!
Freeride är ändå ett rätt begränsat forum, endast extremsporter, jag menar tillslut finns det inget mer att disskutera förutom vilka goggles man ska ha? finns ett par inlägg här som knappast bidrar till ett bättre och organiserat fourm, kollar man på andra forum med mycket mer samtalsämnen så ser man skillnaden. Johan och CO jobb är det inget fel på utan det handlar om forumet och vad som skrivs i det vilket jag själv inte ser någon lösning på just nu. Kanske att moderatorerna lossar lite på tyglarna och låter folk skriva mera fritt? Nu finns ju i och för sig OT-Forumet till det vilket är väldigt bra så där rök ju den idén...

hehe, kanske inte tillförde så mycket men men. =)

freeride = TRÅKIGT!
Jag klagar inte på ghettostilen... Den gynnar faktiskt mig eftersom jag kan sitta och garva brallorna av mig åt identitetsförvirrade 13-14 åringar =)
Men måste faktiskt hålla med om att freeride sommartid är lite tråkigt... Men det är väll för att det inte finns någon snö på sommaren i dessa trakter =/

freeride = TRÅKIGT!
Alla har nått bra att komma med här!

1.Det är sommar och draget på freeride håller inte samma standard som på vintern !

2.Det är vad vi gör det till så folk får börja komma på lite roligare trådar och lägga ner med allt whine.

3.Stillen ghetto är väll inte mycket att klaga på , klagar man på det så är det ju whine him self.

4.Sen är det ju så titti att om du hade haft några andra intressen ellerr om du skulle kanske skaffa dig lite kompisar och hänga med istället för att sitta på freeride twentyfourseven så skulle det bli roligare för dig tror jag !

freeride = TRÅKIGT!
You-Know-Who sa:
p.s, den som har tråkigt kan fördriva några minuter med mitt videoklipp
https://www.freeride.se/video/odlander-07-08/

p.s2, jag är en man

p.s3, har fått reda på att harry potter dör i sista boken,

p.s4, inte orkat läsa klart boken

p.s5, mitt sista p.s nu.
Men ååh, orka förstöra mitt Harry potter läsande.
Ska aldrig mer röra boken nu...................

Senast ändrad:
freeride = TRÅKIGT!
Hogizz sa:
You-Know-Who sa:

p.s2, jag är en man

p.s5, mitt sista p.s nu.
Hahah Hogizz nog bäst du läser den endå för slutet e kanske inte som du tror ;) , Tycker Freeride i sig e roligt men alla trådar som tråkmånsarna gör suger oftast ja. upp till oss o fixxa det jao ;E

freeride = TRÅKIGT!
Jag är fett trött på freeride,. Jag håller med titti,. Inga roliga trådar längre...Inga hetsiga disskutioner som du startar x)

freeride = TRÅKIGT!
Instämmer, vet inte vad jag ska göra här. Tar mig en kik på "videoklipp" och ser om det är några nya filmer för dagen och ser drar här ifrån.

Fan fixa något spel eller dylikt, vore nice :)

freeride = TRÅKIGT!
tittti540 sa:
hej freeride! ingen mer än jag som tycker att det har blivit tråkigt här?
det är för de mesta inge roliga trådar ( typ: vilken kedja ska min bmx ha i tum134,5 )
och bara folk som whinar över hur ful / hemsk / getto / för dryg stil alla har! eller gör trådar om att vissa stavar dåligt och klagar över hiphop snacket!
wtf freeride!
vart tog alla roliga dagar och sköna trådar vägen?
det enda roliga den här månaden var HT:s tråd idag å den bryr sej ingen om:(
HEJDÅ
/titti!
faktiskt!

freeride = TRÅKIGT!
owGie sa:
Hogizz sa:
You-Know-Who sa:

p.s2, jag är en man

p.s5, mitt sista p.s nu.
Hahah Hogizz nog bäst du läser den endå för slutet e kanske inte som du tror ;) , Tycker Freeride i sig e roligt men alla trådar som tråkmånsarna gör suger oftast ja. upp till oss o fixxa det jao ;E
Voldemort dör. Harry dör. Fred dör. Snape dör men han var tydligen god så ett av harrys barn får heta Albus Severus, döpt efter dumbledore och snape.

Ron och hermione gifter sig. Harry och ginny. öööööööööööööööööööööööh va vare mer?

kmr inte ihåg nå mer

freeride = TRÅKIGT!
Heaton sa:
owGie sa:
Hogizz sa:
Voldemort dör. Harry dör. Fred dör. Snape dör men han var tydligen god så ett av harrys barn får heta Albus Severus, döpt efter dumbledore och snape.

Ron och hermione gifter sig. Harry och ginny. öööööööööööööööööööööööh va vare mer?

kmr inte ihåg nå mer
nej ni har sabbat mitt liv nu!

freeride = TRÅKIGT!
Vi gamla har ju varit inne på detta länge, inför åldersgräns på 23 år på freeride, så folk med lite livserfarenhet får plats att diskutera snötillgången och tillgängligheten på bergen i pakistan.

Om här bara finns snoriga 12-åringar vars näsa inte räcker längre än till att röka gräs och sitta bredvid det hemmabyggda railset i trädgården och försöka se så cool ut som möjligt så bryr vi oss inte om att försöka få plats ens

freeride = TRÅKIGT!
Vore väl bara bra om det försvinner massa småungar härifrån? Låt freeride vara för oss gamlingar som hatar ungar.. :)

freeride = TRÅKIGT!
George_Hagi sa:
Vi gamla har ju varit inne på detta länge, inför åldersgräns på 23 år på freeride, så folk med lite livserfarenhet får plats att diskutera snötillgången och tillgängligheten på bergen i pakistan.

Om här bara finns snoriga 12-åringar vars näsa inte räcker längre än till att röka gräs och sitta bredvid det hemmabyggda railset i trädgården och försöka se så cool ut som möjligt så bryr vi oss inte om att försöka få plats ens
Freeride´s mål är att få in så många medlemmar som möjligt, därför kommer aldrig något sådant att ske. Snorungarna som du kallar dem är den största anledningen till att Freeride existerar.

Inga snorungar = Mindre Reklamintäkter = Sämmre Freeride

freeride = TRÅKIGT!
George_Hagi sa:

HAHA fyfan ni som är så gamla och uppför er som ni gör här kan man inte ens tänka sig hur ni var i 12 till 16 års åldern!

freeride = TRÅKIGT!
Men hallå , tänk efter lite. Freeride är vad man gör av det. Om du inte gillar DH. bmx så ta bort det i dina forum inställningar. Skapa trådar om det du tycker är intressant. Sitt inte och vänta på att andra ska göra saker och ting. Ta tag i det själv

freeride = TRÅKIGT!
Well, det är ju betydligt mer aktivitet på freeride vintertid. (Ifall ni inte redan märkt det)

Sen blir det ju inte roligare än vad man gör det till. man kanske kan skriva något kul själv istället för att gnälla på att det inte skrivs något?

freeride = TRÅKIGT!
George_Hagi sa:

Dags för lite självinsikt kanske? Haha, bara jag som tycker det är oerhört patetisk när en 29åring vill ha åldergräns på 23 år och känner sig extremt världsvan? Du måste blivit sjukt mogen de senaste 6 åren! :O

Nä tråkiga jefla bakåtsträvare kan hålla sig till familjeliv.se

freeride = TRÅKIGT!
men för bövl'n de är sommar vad fan ska man förvänta sig av ett skidforum!

men se upp :O innom en snar framtid släpper UNP sin "unpure"! så håll ut!

då har ni alla fr nördar ha nåt å kolla på 8-| muhaha:)

freeride = TRÅKIGT!
DanYb0i sa:
Håller med börjar bli sjukt less på FR, finns inga roliga trådar längre. Är sjukt trött på trådar som vad ska jag köpa för nya lagg i vinter och sånt...... :( och alla som h8ar på att man stavar fel kan dra från FR .....
Eler hur orcka att alla som gnäler på hur man stavvar man kann ju lickksom ha nåra stavfell...

freeride = TRÅKIGT!
GustavWennerstrom sa:
HAHA fyfan ni som är så gamla och uppför er som ni gör här kan man inte ens tänka sig hur ni var i 12 till 16 års åldern!
Jävligt irrelevant. Internet fanns ju som bekant inte på den tiden så vi kastar inte ens så mycket som en pappersboll i glashuset. Och just därför finns det heller inga bevis på nätet på att vi inte var ena uppnosiga, pubertetsstinna skitungar hela högen. Vilket vi förstås inte var, det är ett straff som dagens kids fått i sig med nätet...

DanYb0i sa:
Är sjukt trött på trådar som vad ska jag köpa för nya lagg i vinter ...
Ja fy fan, håller med helt och hållet. Tänk vad hemskt att man ska behöva diskutera skidprylar, vart man borde åka i vinter, vilken stighund som är strävhårigast och var man får den starkaste ginåvodkan på afterskin. På ett skidforum dessutom, det är fan en ren katastrof. Har någon kontaktat Gnällständighetsombudsmannen?

freeride = TRÅKIGT!
Glisseur sa:
GustavWennerstrom sa:
Jävligt irrelevant. Internet fanns ju som bekant inte på den tiden så vi kastar inte ens så mycket som en pappersboll i glashuset. Och just därför finns det heller inga bevis på nätet på att vi inte var ena uppnosiga, pubertetsstinna skitungar hela högen. Vilket vi förstås inte var, det är ett straff som dagens kids fått i sig med nätet...

DanYb0i sa:
Ja fy fan, håller med helt och hållet. Tänk vad hemskt att man ska behöva diskutera skidprylar, vart man borde åka i vinter, vilken stighund som är strävhårigast och var man får den starkaste ginåvodkan på afterskin. På ett skidforum dessutom, det är fan en ren katastrof. Har någon kontaktat Gnällständighetsombudsmannen?
Vem är det som gnäller, egentligen?

freeride = TRÅKIGT!
Setermaan sa:
Glisseur sa:
GustavWennerstrom sa:

DanYb0i sa:
Vem är det som gnäller, egentligen?
Glisseur e kungen

Tillbaka
Topp