albinnystrom
Medlem
Freeride Video Awards 2010
Norrland!
OCH väldigt överredigerad, hela jag blev stirrig.maertin sa:Norrland var precis som alla säger väldigt bra, men som jag såg ngn annan skriva. lite väl lite åkning kanske. hade dock velat se en längre film i samma stuk som den!
Britains got talent var trevlig att titta på, dock lite tjötiga trick.
undrar samma sak!ADouhan sa:hur blir det med snowboard filmerna? om två från varje kategori ska gå vidare och så är det bara 2 bidrag per delfinal??
håller medSwedishMountain sa:VAD HAR HÄNT!!!
Jag tycker årets FVA har nått bottenrekord i kvalité.
Vet inte riktigt vad man skall rösta på bland alla dessa... röriga-bilder-samma-rail-o-hopp-om-och-om-igen-utan-miljöljud-och-utan-storyline-filmer.
Lika bra att och dra ned filmljudet helt och sätta på sin favoritmusik i itunes i bakgrunden, då nästan inga filmer i alla fall nu för tiden har något ljud-mix-tänk.
Denna kritik är väl egentligen inte riktad till er som är med... då ni förhoppningsvis gjort ert bästa utifrån era ambitioner och resurser... men...
VAR FINNS ALLA NYA UNGA FILMKONSTNÄRER ??
Har också suttit och tänkt på detta!SiouX sa:håller medSwedishMountain sa:VAD HAR HÄNT!!!
Jag tycker årets FVA har nått bottenrekord i kvalité.
Vet inte riktigt vad man skall rösta på bland alla dessa... röriga-bilder-samma-rail-o-hopp-om-och-om-igen-utan-miljöljud-och-utan-storyline-filmer.
Lika bra att och dra ned filmljudet helt och sätta på sin favoritmusik i itunes i bakgrunden, då nästan inga filmer i alla fall nu för tiden har något ljud-mix-tänk.
Denna kritik är väl egentligen inte riktad till er som är med... då ni förhoppningsvis gjort ert bästa utifrån era ambitioner och resurser... men...
VAR FINNS ALLA NYA UNGA FILMKONSTNÄRER ??
https://www.freeride.se/videoawards2009/Gurreman sa:finns det någonstans som jag kan se på förra årets klipp från finalen? tex Daylight,
Jag kan inte spela upp filmernaSiouX sa:https://www.freeride.se/videoawards2009/Gurreman sa:finns det någonstans som jag kan se på förra årets klipp från finalen? tex Daylight,
Det var postad tidigare i tråden

Ja, skönast på länge! HahaSiouX sa:urban offpist skiers utan att tveka![]()
SiouX sa:urban offpist skiers utan att tveka![]()
ord!JDahlstroem sa:hummpefilms lätt bäst!!
Åker själv inte snowboard men håller med dig starkt! Endast en film med bra kvalle på videon, men tricken var nt dem bästa.JWahlgren sa:Bara jag som tycker att det är riktigt låg klass på snowboardklassen i år?
Förra året var snowboarfinalen helt galet bra, känns som alla filmer som var i final förra året kunde ha vunnit iår!
Men kändes väl ändå som det var rätt skidfilmer i finalen, heja Norrland!
haha hade man vetat de skulle man ställt upp i år istället.JWahlgren sa:Bara jag som tycker att det är riktigt låg klass på snowboardklassen i år?
Förra året var snowboarfinalen helt galet bra, känns som alla filmer som var i final förra året kunde ha vunnit iår!
Men kändes väl ändå som det var rätt skidfilmer i finalen, heja Norrland!
Det var helt ok enligt våra regler att skicka in flera bidrag. Tyvärr var det något färre snowboard bidrag i årets tävling, varför vet jag inte?Hammpus sa:den där jävla Ted är ju med i alla snowboardfilmer :P
+1way sa:Johan, kan ni inte lägga upp en sammanställning från delfinalerna där man får se hur röstfördelningen såg ut?
Skulle va kul att se hur jämnt det var, och hur många som har röstat på varje klipp.
+2viktorwallberg sa:+1way sa:Johan, kan ni inte lägga upp en sammanställning från delfinalerna där man får se hur röstfördelningen såg ut?
Skulle va kul att se hur jämnt det var, och hur många som har röstat på varje klipp.