Freerides ledning - Ett pack med dumhuvuden?

• Trådstartare Trådstartare effeh
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
E

effeh

Guest
Jag läste tråden som gav en länk om att stoppa lagen som säger att sveriges riksdag skulle få tillgång till att läsa all kommunikation som lämnar sveriges gränser och då som svar i tråden "hoax?" vilket betyder "skämt" eller en sorts "luring" för någon NÅGOT utbildad person.

Får sedan ett mail om att jag har blivit varnad för att jag har skrivit onödiga inlägg.
Det är inte det minsta jävla onödigt. Det är min personliga åsikt och vad jag tror när jag såg den siten, när jag som hastigast tittade på sidan såg det mycket väl ut som ett "hoax" eller ett "skämt" för de på FREERIDES ledning som inte kan prata engelska än(vilket är väldigt sorgligt).

Jag är mycket väl medveten om att jag säkert får en massa varningar för det här, men det skiter jag i för nu har det gått för långt med alla dessa jävla varningar från folk som fanemej inte har hjärnan med sig ÖVER-HUVUD-TAGET.

Han som gav mig varningen kan pysa åt helvete eller vart fan han vill och det här blir nog sista gången jag är inne på Freeride(vilket jag inte tycker är synd någonstans).

MVH / GTM / EFFEH

Senast ändrad:
Dom är helt störd!

håller med. inte så grymt, men att man får onödiga varningar för att man inte tillför något i texten är tråkigt. jag har redan varit avstängd en gång för att jag under ett par gånger skrivit ett ord i ett forum eller att jag har svarat och inte tillfört något. borde inte vara så hårda mot medlemmarna....

sluta klaga på moderatorerna i forumet?
om du anser att dom har fel varför inte ta de direkt med dom? antar att dom förmodligen har en bra anledning till att ta bort ditt inlägg och varna dig? annars skulle dom nog inte göra det?

de hjälper ju inte att du smutskastar hela freerides ledning? för antar att det inte är heeela ledningen som varnat dig?

För att man inte ens kan svara på varningsmailen för dem är så jävla fega. Så jag tänkte att här lär dem ju se det iaf.

var väl inte värre än att personen som varnade inte visste vad hoax betydde och därför såg det som något onödigt uttryck utan innehåll. knappast något illa menat

Håller med om att dom ger ut alldeles för många konstiga varningar av ingen anledning. Höll på att ramla av stolen av en varning jag fick en gång.

de ligger lite i vad du säger, ibland är dom skitpetiga.

effeh sa:
För att man inte ens kan svara på varningsmailen för dem är så jävla fega. Så jag tänkte att här lär dem ju se det iaf.
hahaha fega?.. vad har du innanför pannbenet?
utan freerides "ledning" skulle det inte finnas något freeride, ingen plats för oss skidåkare att snacka om de vi alla älskar och har gemensamt.. du borde tacka dom!

istället för att sitta här och kräka ur dig inödiga inlägg när du förmodligen inte ens vet vad det är för regler du faktiskt godkännt för att få skriva i forumet.
om dom sedan ger dig en varning när du själv brutit mot dom? (och ja, antagligen bröt du mot dom om dom tog bort ditt inlägg) så får du väl fan skylla dig själv?

så otroligt omoget att skylla allt på freerides ledning när de kanske är så att de är du själv som inte läst tillräckligt noga?
visst kan jag ha fel, ingen kan alltid ha rätt.. och det kan mycket väl vara så att du har rätt i det här fallet.. men då ska du maila till info@freeride.se och förklara vad som gjort dig upprörd. (JA DEN ADRESSEN HITTAR DU OM DU LÄSER REGLERNA!!)

och den mailen ser dom antagligen mer än att dom ska sitta och finkamma forumet för att se medlemmarnas åsikter..

anser fortf att det bara är ett missförstånd.. se tidigare

jag tycker vi ska få bestämma språket på freeride. inte moderatorerna.

Wesslan95 sa:
jag tycker vi ska få bestämma språket på freeride. inte moderatorerna.
Du menar anarki?

Till trådens topic:
Den reglen du brutit mot är:

2.3 När du svarar på en tråd
* Ge inga svar som bara består av ett ord. Exempel: Etta, Först, Ok, Ja, Coolt, Tufft

... och mycket riktigt också blivit varnad.

Några frågor om din varning så skicka ett mail till info@freeride.se.
Som det står under punkt 2.5 i Freerides regler:

Om du ändå tycker att en moderator har handlat fel mot dig och har andra konstruktiva synpunkter på moderatorernas agerande, meddela detta per e-post och INTE I TRÅDARNA. Klagomål ute i forumet kommer att raderas. Mejla Freeride på info @ freeride.se.

Avslutningsvis vill jag bara säga att tråden härmed låses då vidare kritik (läs pajkastning) inte ska föras i offentligt forum.

Du är hjärtligt välkommen att skicka ett mail angående din varning och jag hoppas inte du lämnar Freeride.

Har ni några synpunkter på mitt inlägg skicka mig ett FR-mail.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp