jeppenator
Aktiv medlem
Freerides stora profiler försvinner.
Hejsan freeride..
Nu har det kommit till den punkten då jag bara måste slänga iväg en tråd..
Varning!: den har ingenting med skidåkning att göra!
det är såhär att alla så kallade "stora" profiler på denna underbara sida faller iväg en efter en..
först var det Pizzaaugsut som helt utan orsak bara försvann.. Sedan BigAir, den största av dem alla.. och nu även Ewasx, Grundaren av ElitListan
Jag är säker på att detta bara är början av slutet.. alltså kommer flera kända medlemmar på denna sida droppa iväg inom en snar framtid..
Men vad är freeride igentligen utan alla dess sköna medlemmar som häckar i forumet 24/7? Inte mycket att hänga i Julgranen
Sedan våran Pizzaaugust och BigAir försvann så har forumet nästan torkat ut..
ja mer än så var det inte.. jag ville bara skriva av mig lite..
men vad tror ni är anledningen till denna utveckling av folk som lämnar freeride??
Nu har det kommit till den punkten då jag bara måste slänga iväg en tråd..
Varning!: den har ingenting med skidåkning att göra!
det är såhär att alla så kallade "stora" profiler på denna underbara sida faller iväg en efter en..
först var det Pizzaaugsut som helt utan orsak bara försvann.. Sedan BigAir, den största av dem alla.. och nu även Ewasx, Grundaren av ElitListan
Jag är säker på att detta bara är början av slutet.. alltså kommer flera kända medlemmar på denna sida droppa iväg inom en snar framtid..
Men vad är freeride igentligen utan alla dess sköna medlemmar som häckar i forumet 24/7? Inte mycket att hänga i Julgranen
Sedan våran Pizzaaugust och BigAir försvann så har forumet nästan torkat ut..
ja mer än så var det inte.. jag ville bara skriva av mig lite..
men vad tror ni är anledningen till denna utveckling av folk som lämnar freeride??