Freerides stora profiler försvinner.

jeppenator

Aktiv medlem
Hejsan freeride..

Nu har det kommit till den punkten då jag bara måste slänga iväg en tråd..

Varning!: den har ingenting med skidåkning att göra!

det är såhär att alla så kallade "stora" profiler på denna underbara sida faller iväg en efter en..

först var det Pizzaaugsut som helt utan orsak bara försvann.. Sedan BigAir, den största av dem alla.. och nu även Ewasx, Grundaren av ElitListan

Jag är säker på att detta bara är början av slutet.. alltså kommer flera kända medlemmar på denna sida droppa iväg inom en snar framtid..

Men vad är freeride igentligen utan alla dess sköna medlemmar som häckar i forumet 24/7? Inte mycket att hänga i Julgranen

Sedan våran Pizzaaugust och BigAir försvann så har forumet nästan torkat ut..

ja mer än så var det inte.. jag ville bara skriva av mig lite..
men vad tror ni är anledningen till denna utveckling av folk som lämnar freeride??

1a
xD

håller fullständigt med dig jag tycker också att det är trisst att allt folk försvinenr från freeride.(tror att dom leker fjortis på playahead)

Senast ändrad:
a_ahlnas är ju gamla pizzaaugust om jag inte har helt fel

dessutom är Evas-ex fortfarande kvar

Senast redigerad av en moderator:
och detta är illa därför att...? Vad bidrog dem med egentligen då?

A_Ahlänäs är Pizzaaugust.. men han ska ju byta tillbaka namnet för att vara samma gamla jag..

Ewasx är IP bannad.. lika så Jibbmuffe

så jävla skönt, freerides forum är så äckligt tråkigt nu för tiden. alla ungarna bara spammar och är allmänt äckliga.

Och att jibbmuffe och Ewasx är ip bannade så vet väl alla varför? Om man inte håller sig till reglerna så är det så det blir!

//H

jeppenator sa:
A_Ahlänäs är Pizzaaugust.. men han ska ju byta tillbaka namnet för att vara samma gamla jag..

och tacka fan moderatorerna för det, evas x kom nu förhoppningsvis ryker alltidkass nästa.

redrum sa:
Dave sa:
och detta är illa därför att...? Vad bidrog dem med egentligen då?
precis, jag fattar inte riktigt heller?
Dom ska ju lixom bara finnas där! de var några av dom mera aktiva användarna på denna sida.. tänk bara på hur de skulle se ut om dom mest aktiva som skrev i forumet helt plötsligt försvann.. då skulle ju freeride vara en jävligt rolig plats sen?

varför blev ewasx ip bannad idag, eller var det när dom gjorde användarna sammy carlsson och andreas håtveit?

Men hallååå? Visst äre tråkigt att vissa leavar... Men man måste väl sluta någon gång, det kommer alla göra.. Och det är nykomlingarna som håller FR vid liv genom att fylla på efter dom gamla?

jeppenator sa:

Tycker det bara är skönt att slippa irriterande personer som Ewasx på forumet, man får leta efter någon som skrev fler dumma kommentarer än honom...det finns dessutom definitivt en anledning till att de andra blev bannade också...

Varför saknar du en kille som jibbmuffe? Han startade en tråd för enbart provecera, sen spammar han den för få den på förstasidan? Själv tycker jag man klarar sig utan en sån medelmmar...

Shawty sa:
Men hallååå? Visst äre tråkigt att vissa leavar... Men man måste väl sluta någon gång, det kommer alla göra.. Och det är nykomlingarna som håller FR vid liv genom att fylla på efter dom gamla?
nykomlingarna förstör freeride totalt, precis som evasx som är hyffsat ny

Henck: Läs reglerna så kanske du förstår varför. Om man följer de reglerna så är det inga problem. Alla som skriver i forumet har lovat att följa dessa regler. Och all diskutsion om oss moderatorer skall tas med oss via fr-mail står det oxå.

//H

Henck sa:
varför blev ewasx ip bannad idag, eller var det när dom gjorde användarna sammy carlsson och andreas håtveit?
När han spammade OT tråden..

Men om man säger såhär då!: borde inte dom mest aktiva på denna sida vara dom som har mest koll på reglerna? lite konstigt hur alla helt plötsligt bara blir bannade..

kanske ett bra sätt att avsluta en freeride karriär?

Jag är ledsen men jag ser inga stora profiler bland de namn du nämner.

Var är Jean Claude Mogul, Ace Den Gamle, MM, Camaro och HitMe m,m?

Nu hittar de i och för sig tillbaka till träsket någon gång i bland och sätter acnevatten på ungdomarnas ömmande finnar.

Senast ändrad:
Deespin sa:
Shawty sa:
nykomlingarna förstör freeride totalt, precis som evasx som är hyffsat ny
ja de skulle vart mkt bättre med bara bigair och dom:P alla medlemmar förutom bigar CO blev bannade

Hasse sa:
Och att jibbmuffe och Ewasx är ip bannade så vet väl alla varför? Om man inte håller sig till reglerna så är det så det blir!

//H
Så sant så, så dom har ju gjort sig förtjänsta av det!

Anledningen till att några medlemmar är borta från Freeride är upprepade regelbrott och fejkade dubbelanvändare. Vi har självklart försökt mailat och få till en bättring men när de inte lyssnar är inte så mycket annat göra.

Andra medlemmar har valt att själva lämna Freeride pga andra orsaker.

centralbyrakraten sa:

Nu hittar de i och för sig tillbaka till träsket någon gång i bland och sätter acnevatten på ungdomarnas ömmande finnar.
Ja men där ser du ju själv? även dessa har valt att lämna freeride..

det jag menar är att de är tråkigt när medlemmar som funnits här på sidan under så lång tid helt plötsligt bara slutar att skriva.. bara försvinner.

helt klart är de dax för lite nya unga använare att fylla ut även dessas platser.. men sjävla händelseförloppet är lite tragiskt.. visst kan inte alla vara älskade av alla.. det är inte dit jag vill komma..

AdrenalineJunkie sa:
jeppenator sa:
kanske ett bra sätt att avsluta en freeride karriär?
Jo jag kommer inte sakna dig, varför tror ni sidan går under utan några irriternande medelmmar? så överdrivet....
Skrev jag att den går under? jag skriver bara att de är synd att alla dessa lämnar freeride av en eller annan anledning.. det blir helt enkelt inte samma freeride känsla längre när man loggar in å upptäcker att dessa profiler inte finns kvar..

visst kan man se dom som vänner som bara försvinner.. men även som en del av det hela.. de går såklart inte att göra nått åt detta, hela denna tråden är ganska meningslös och paptetisk faktiskt..

centralbyrakraten sa:

Håller fullständigt med. Bara för att man är uppkopplad 24/7 så betyder det inte att man tillhör eliten. Eliten är dessa gamla rävar som verkligen har kunskapen som efterfrågas...

jeppenator: Som sagt. De som har varit här längst borde ha koll på reglerna.. Sen så är reglerna uppdaterade för den delen.

//H

Tillbaka
Topp