Freerides stora profiler försvinner.

Denna tråd kommer spåra ur... Varför inte spara oss besväret och låsa den på direkten.

Som hasse så snällt påpekar så finns det regler. Regler är till för att föjas!
Låter som en klyscha men för att kunna ha ett fungerat forum krävs det regler.

Jag skulle vilja se mer av nojlas om någon, har inte sett nått av honom på superlänge

Deespin sa:
Jag skulle vilja se mer av nojlas om någon, har inte sett nått av honom på superlänge
Samma här... han måste vara den igenom tiderna skönaste medlemmen på freeride!! synd att han är ner å säsongar.. lite svårt å hinna sitta vid datan å trycka då

Deespinn: Kan bero på att hans dator har gått sönder och han inte har något internet här nere i Andermatt. Men kanske kommer ett gäst spel på min dator någon dag.

Jag tänkte se hur länge alla sköter sig innan jag låser denna tråd. Hittils så har jag bara mailat en person som missköt sig..

//H

Niklas_Borg sa:
men vad har hänt med BigAir..e han bannad?

ssnart finns det bara jeppenator kvar...
för 1000 gången: NEJ han är inte bannad

Hasse sa:
Deespinn: Kan bero på att hans dator har gått sönder och han inte har något internet här nere i Andermatt. Men kanske kommer ett gäst spel på min dator någon dag.

Jag tänkte se hur länge alla sköter sig innan jag låser denna tråd. Hittils så har jag bara mailat en person som missköt sig..

//H
ahh nu kom jag på det, kom på att jag läst i nån tråd om att han skulle ge dig några bilder ni hade fotat i andermatt eller nått sånt :)

redrum sa:
Deespin sa:
Shawty sa:
Men hallååå? Visst äre tråkigt att vissa leavar... Men man måste väl sluta någon gång, det kommer alla göra.. Och det är nykomlingarna som håller FR vid liv genom att fylla på efter dom gamla?
nykomlingarna förstör freeride totalt, precis som evasx som är hyffsat ny
ja de skulle vart mkt bättre med bara bigair och dom:P alla medlemmar förutom bigar CO blev bannade
Fk no! En blandning är alltid det bästa... Nykomlingar som gamla godingar!

beeehh, orka vara sentimental över att folk inte hänger på ett forum längre, rätt överdrivet. Skaffa deras msn eller nått om du gillar dom så mkt.

Lycka till ha det

Det var ju Bigair och de andra "idioterna" som gav freeride en mening =) Det var ju kul att se dem träta ned alla överseriösa portnötare. Nu är det bara massa spammare kvar..

Robbott sa:
beeehh, orka vara sentimental över att folk inte hänger på ett forum längre, rätt överdrivet. Skaffa deras msn eller nått om du gillar dom så mkt.

Lycka till ha det
haha har dom redan.. men grejjen är ju de att dom inte finns kvar här?

aja skitsamma

Alla har la inte tid vill kanske ut och åka skidor eller bara softa i värmen.. Jag kommer också snart droppa kanske från denna sida:D

jag är kvar, se mig som stör objekt eller va i h*vete ni vill..

jag undrar dock vad är ip-bannad ? tar man bort profilen och "blockar" den personens ip? isf äre väll bara att starta nytt på en annan dator..

är det ingen här som kan skirva i denna förbannade tråd nu när jag har ätit klart och sitter här för att nörda tills nån gång in på småtimmarna.. ?

vad är ip-bannad snälla ni ?

alwaysCrash sa:
är det ingen här som kan skirva i denna förbannade tråd nu när jag har ätit klart och sitter här för att nörda tills nån gång in på småtimmarna.. ?

När dom blockerar din ip så du inte kommer in på sidan från den datorn.. du kommer fortfarande in från andra datorer

jeppenator sa:
alwaysCrash sa:

När dom blockerar din ip så du inte kommer in på sidan från den datorn.. du kommer fortfarande in från andra datorer
okej tack så mkt.. tkr dock inte att de va så farligt.. många (väldigt) många har ju flera datorer hemma och då är de ju inget större straff:P ?

borde man inte bara TOTAL banna dom så inte deras profil finns kvar.. , okej mkt möjligt att dom kan göra nytt.. men man kna blocka så någon med den mailadressen inte kommer in mer..

hejpåer

vad menas egentligen med att man är en "stor" profil? dom flesta som kallas för stora har ju te.x blivit ip-bannade eller blivit bortagan från siten. så vad menas egentligen med att vara en "stor" profil? är det den som säger fulast saker eller ?

lungt nator, jag är kvar. även ekdahl o waster från fr-eliten. dom som är borta förtjänar inte att finnas här ändå.

känns lite hemskt att bigair försvann o de men har ingen hans msn lr nått sånt så man kan be han komma tillbaka. De börja kännas tomt här men ja hoppas de reder ut sig. Ja hoppas värkligen inte att jeppenator droppar då lär forumet dö ut totalt

Sazer sa:
känns lite hemskt att bigair försvann o de men har ingen hans msn lr nått sånt så man kan be han komma tillbaka. De börja kännas tomt här men ja hoppas de reder ut sig. Ja hoppas värkligen inte att jeppenator droppar då lär forumet dö ut totalt
Han kmr tbx...

Sen tycker jag att det är skönt att dem som vart bannade vart bannade, sen är det ju synd att vissa "stora" profil droppar t ex bigair men han droppade tack vare att det fanns sådana som tex ewasx som förstörde de flesta forum trådar med dumma inlägg...
//A

An-ton sa:
Sazer sa:
Han kmr tbx...

Sen tycker jag att det är skönt att dem som vart bannade vart bannade, sen är det ju synd att vissa "stora" profil droppar t ex bigair men han droppade tack vare att det fanns sådana som tex ewasx som förstörde de flesta forum trådar med dumma inlägg...
//A
droppa inte biggis för att han va typ jälvigt rädd för att han hade blåst några ungar och sagt att han kom från SOS och skulle ge dom spons? inte för att ewasx hade varit stygg...

tro inte att jag skyddar ewasx för han hatar jag typ mest av allt på internet

Tycker att det är rätt att man blir avstängt om man inte följer reglerna.

Sedan bryr jag mig inte så mycket om dessa som blivit avstängda eller hoppat av, dom tillfördet ändå inte så mycket väsentligt till detta forum..

alwaysCrash sa:
An-ton sa:
Sazer sa:
Han kmr tbx...

//A
droppa inte biggis för att han va typ jälvigt rädd för att han hade blåst några ungar och sagt att han kom från SOS och skulle ge dom spons? inte för att ewasx hade varit stygg...

tro inte att jag skyddar ewasx för han hatar jag typ mest av allt på internet
Det han sa till mig var att han hade tröttnat på fr helt enkelt...

Tillbaka
Topp