simon-johansson
Ny medlem
Freerides stora profiler försvinner.
Bara du är kvar jeppenator så är jag nöjd..
Länge leve jeppenator !
Länge leve jeppenator !
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
svar jaKevinHolmbom sa:men Ewasx är väll kvar ?
Men IP bannad.. så lite svårt för han å sitta inne på sidanHenck sa:svar jaKevinHolmbom sa:men Ewasx är väll kvar ?
han hittar säkert på annat skoj skaru sejeppenator sa:Men IP bannad.. så lite svårt för han å sitta inne på sidanHenck sa:svar jaKevinHolmbom sa:men Ewasx är väll kvar ?
Samma här... han måste vara den igenom tiderna skönaste medlemmen på freeride!! synd att han är ner å säsongar.. lite svårt å hinna sitta vid datan å trycka dåDeespin sa:Jag skulle vilja se mer av nojlas om någon, har inte sett nått av honom på superlänge
bigair valde att lämna freeride själv.Niklas_Borg sa:men vad har hänt med BigAir..e han bannad?
ssnart finns det bara jeppenator kvar...
för 1000 gången: NEJ han är inte bannadNiklas_Borg sa:men vad har hänt med BigAir..e han bannad?
ssnart finns det bara jeppenator kvar...
ahh nu kom jag på det, kom på att jag läst i nån tråd om att han skulle ge dig några bilder ni hade fotat i andermatt eller nått såntHasse sa:Deespinn: Kan bero på att hans dator har gått sönder och han inte har något internet här nere i Andermatt. Men kanske kommer ett gäst spel på min dator någon dag.
Jag tänkte se hur länge alla sköter sig innan jag låser denna tråd. Hittils så har jag bara mailat en person som missköt sig..
//H
Fk no! En blandning är alltid det bästa... Nykomlingar som gamla godingar!redrum sa:ja de skulle vart mkt bättre med bara bigair och dom:P alla medlemmar förutom bigar CO blev bannadeDeespin sa:nykomlingarna förstör freeride totalt, precis som evasx som är hyffsat nyShawty sa:Men hallååå? Visst äre tråkigt att vissa leavar... Men man måste väl sluta någon gång, det kommer alla göra.. Och det är nykomlingarna som håller FR vid liv genom att fylla på efter dom gamla?
haha har dom redan.. men grejjen är ju de att dom inte finns kvar här?Robbott sa:beeehh, orka vara sentimental över att folk inte hänger på ett forum längre, rätt överdrivet. Skaffa deras msn eller nått om du gillar dom så mkt.
Lycka till ha det
Skönt! *hoppas*LinDgaH sa:Alla har la inte tid vill kanske ut och åka skidor eller bara softa i värmen.. Jag kommer också snart droppa kanske från denna sida:D
När dom blockerar din ip så du inte kommer in på sidan från den datorn.. du kommer fortfarande in från andra datoreralwaysCrash sa:är det ingen här som kan skirva i denna förbannade tråd nu när jag har ätit klart och sitter här för att nörda tills nån gång in på småtimmarna.. ?
vad är ip-bannad snälla ni ?
okej tack så mkt.. tkr dock inte att de va så farligt.. många (väldigt) många har ju flera datorer hemma och då är de ju inget större straff:P ?jeppenator sa:När dom blockerar din ip så du inte kommer in på sidan från den datorn.. du kommer fortfarande in från andra datoreralwaysCrash sa:är det ingen här som kan skirva i denna förbannade tråd nu när jag har ätit klart och sitter här för att nörda tills nån gång in på småtimmarna.. ?
vad är ip-bannad snälla ni ?
Jag känner mig genast mycket lugnareHuggybear sa:lungt nator, jag är kvar. även ekdahl o waster från fr-eliten. dom som är borta förtjänar inte att finnas här ändå.
Han kmr tbx...Sazer sa:känns lite hemskt att bigair försvann o de men har ingen hans msn lr nått sånt så man kan be han komma tillbaka. De börja kännas tomt här men ja hoppas de reder ut sig. Ja hoppas värkligen inte att jeppenator droppar då lär forumet dö ut totalt
droppa inte biggis för att han va typ jälvigt rädd för att han hade blåst några ungar och sagt att han kom från SOS och skulle ge dom spons? inte för att ewasx hade varit stygg...An-ton sa:Han kmr tbx...Sazer sa:känns lite hemskt att bigair försvann o de men har ingen hans msn lr nått sånt så man kan be han komma tillbaka. De börja kännas tomt här men ja hoppas de reder ut sig. Ja hoppas värkligen inte att jeppenator droppar då lär forumet dö ut totalt
Sen tycker jag att det är skönt att dem som vart bannade vart bannade, sen är det ju synd att vissa "stora" profil droppar t ex bigair men han droppade tack vare att det fanns sådana som tex ewasx som förstörde de flesta forum trådar med dumma inlägg...
//A
Det han sa till mig var att han hade tröttnat på fr helt enkelt...alwaysCrash sa:droppa inte biggis för att han va typ jälvigt rädd för att han hade blåst några ungar och sagt att han kom från SOS och skulle ge dom spons? inte för att ewasx hade varit stygg...An-ton sa:Han kmr tbx...Sazer sa:känns lite hemskt att bigair försvann o de men har ingen hans msn lr nått sånt så man kan be han komma tillbaka. De börja kännas tomt här men ja hoppas de reder ut sig. Ja hoppas värkligen inte att jeppenator droppar då lär forumet dö ut totalt
Sen tycker jag att det är skönt att dem som vart bannade vart bannade, sen är det ju synd att vissa "stora" profil droppar t ex bigair men han droppade tack vare att det fanns sådana som tex ewasx som förstörde de flesta forum trådar med dumma inlägg...
//A
tro inte att jag skyddar ewasx för han hatar jag typ mest av allt på internet
BULLSHIT!!!! han blev polisanmäld av SOS och tvingades ta bort sin användare för att de inte skulle bli värre..An-ton sa:Det han sa till mig var att han hade tröttnat på fr helt enkelt...
Haha okej, du har han ljugit för mig :Sjeppenator sa:BULLSHIT!!!! han blev polisanmäld av SOS och tvingades ta bort sin användare för att de inte skulle bli värre..An-ton sa:Det han sa till mig var att han hade tröttnat på fr helt enkelt...
nu blev jag ganska förvånad , har aldrig sett en glad Hasse förut..Hasse sa:Hahahahahaha inte förvånad
//H
Inte jag heller! tror att han menar att Biggis fick vad han förtjänade...alwaysCrash sa:nu blev jag ganska förvånad , har aldrig sett en glad Hasse förut..Hasse sa:Hahahahahaha inte förvånad
//H