N
noname2
Guest
Freerides Största Profiler!
<==8
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Well put!jeppenator sa:Ja eftersom att jagsjälv blev utvald till nörden här så va det då dag för ennu ett onödigt och ointressant inlägg från mig. min lista ser ut såhär!
FREERIDES STÖRSTA....
- Nörd = jadu enligt andra är det jag själv och på den punkten håller jag faktiskt med
- Besserweisser = jadu..
- Raggare = hmm
- Wannabe = HH metall i munnen?
- Självupptagna = vettefan
- Matrialare = måste bli nojlas
även:
FREERIDES...
- Roligaste = delad mellan: Nojlas, Wilhelm och Waster
- Skönaste = Jwester med sina oförklarligt underbara svar på alla kids onödiga frågor till honom
- Hetaste = får väl bli nån av alla åretjejjer
- Fulaste = HH. metall i munnen tar de mesta..
å sen mest beundrade enligt mig måste vara Andreas Ojamäe.
Over and out!
Hmm undra om det står nåt om fel stavning då? Eller stavas fett med ett t??George_Hagi sa:Står det inte i forumreglerna att särskrivningar är totalt fetförbjudet??? på hopp var nog en av de värsta jag sett....
han kanske menade just "fetförbjudet" och inte "fettförbjudet" höhöHasse sa:Hmm undra om det står nåt om fel stavning då? Eller stavas fett med ett t??George_Hagi sa:Står det inte i forumreglerna att särskrivningar är totalt fetförbjudet??? på hopp var nog en av de värsta jag sett....![]()
vet inte om han är wannabe men han är iaf hatat här på freerideWiIhelm sa:- Nörd
- Wannabe
- Fulaste
-äckligast
Nämen, BIGAIR fick alla dom fina priserna
du har lite fel om jacob där tror jag, eftersom han inte sitter här dygnet runt som "bigair" och är inte självupptagen, "besserwisser" eller raggare. fet vet jag inte om han är häller? vad är det bmi jacob?robins sa:- Nörd=JWester och bigair
- Besserweisser=JWester och bigair
- Raggare=JWester och bigair
- Wannabe=JWester och bigair
- Självupptagna=JWester och bigair
- Matrialare=JWester och bigair
Fulaste =JWEster!!!!
- Skönaste=bigair hahahahhahahahhahahahaha
håller med om allt utom det sista, har ingen aning om bigair o hans beteende men han verkar ju knappast vara omtycktlineskida sa:HH är ingen wannabe, han är ju redan så jävla bra så han kan ju se ut som han vill och fortfarande äga er alla!
Men jag håller med om att "bigair" är uppkäftigast,.
detända han inte tar hem är freerides mest beundrade..siimoon sa:BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
JA! Du tar hem alla priser .. stort Grattis. några komentarer?
Årets fjortis?Noname2 sa:Jag Då?????????vad Blir Jag??
han tar inte hem roligaste skönaste och hetaste helleralwaysCrash sa:detända han inte tar hem är freerides mest beundrade..siimoon sa:BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
BIGAIR
JA! Du tar hem alla priser .. stort Grattis. några komentarer?
undrar varför inte BigAir har skrivit något i denna tråd? han har nog blivit ganska sårad över alla dåliga nomineringar.. men WTF I dont care
sant, skulle inte vilja att halva freeride skrev att jag var ful, jag tycker det bara är lite överdriven ghettotrend men han får ha som han vill. skadar ju inte mig dirket.Jwalerius sa:SLuta SKRIV SKIT OM HENKE NI FATTAR INTE VA NI HÅLLER PÅ ME? BLIR SÅ LACK? KAN NI INTE BARA ORKA BRY ER? SÅ JÄVLA FULT AV ER "FREERIDERS" SOM KNAPPT KAN TA EN SVÄNG... SÅÅÅÅÅ LÅÅÅG AV ER FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, fattar ni inget ing eller era rassar, NI äru rassar hela bunten.. 5 spänn på att alla har en "idol" eller någe som man tycker e cool.. nu är det så att henke e god vänn med desch också!.. hur skojj skulle de vart om ni såg att någon sa hur jävla ful du är?! ni som skriver det är säker mycket jävla fulare å nerdigare men nu när ni har internet med en "skyddat" identfiet eller hur de stavas är ni sååååå himla cooola! lägg av, man blir ju bara less på er nerdiga freeriders som tror ni vet all å kan allt bara klagar på andra.. såå fuult!
LÅS DENNA MENINGLÖSA TRÅD..
blir så arg att ajg skiter i om johan banner mej för jag skulle ändå inte sakna någon av er patetiska människor..!!!
Kan bara hålla med. Herrejösses vilken underhållning det bjöds på.Dr_Snow sa:Min favoriter vad gäller underhålling är iaf:
JCM, HitMe, Ace_DG och Mountain_Man utan särskilt inbördes ordning.
Om ni bara hade varit med då...jösses.
ord!rosenvinge sa:roligast - GLENONE
Jo BigAir, Strunta i davidp OCH TA ÅT DIG FFS!davidp sa:det var ett jävla tjat om bigair! tycker inte riktigt han förtjänar det. har läst många schyssta och sjukt roliga kommentarer från hans sida också, verkligen! så, ta inte åt dig allför mycket bigair! :D
ett mysterium att ingen har nämnt en viss fotograf från sollentuna som tror sig vara så jävla mycket! detta eftersom han känner harlaut-bröderna, extremt coolt enligt honom själv verkar det som. den killens kommentarer, sätt och attityd flippar man ju på!
tar lätt priset enligt mig.