Freerides Största Profiler!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fulaste: ALLA PÅ DEN HÄR SIDAN!! för nästan ingen kan fatta att man får se ut o åka som man vill.

Okey, har fått endel förfrågningar nu om var jag håller hus.
Jag har varit borta under helgen och inte haft tillgång till internet.
Tänka sig att självaste BigAir inte ens fått nys om denna tråd fören nu!?
Antar att tråden bara funnits nån/några dagar?

Skummade igenom saken lite snabt och ser ut som att jag vunnit åtminstone 1 pris.
Jag är mycket tacksam om ni kan skicka prispengarna via paypal då jag oftast använder det.
Antar att det är davidp eller Johan som kommer att skicka iväg priset, ni kan kontakta mig här via fr-mail så får ni alla uppgifter ni behöver för att skicka eventuellt pris.

Sen blev jag välldigt sugen på att dra en slutförlig räkning av alla kategorier, villka som vunnit osv.
Enda jag kunde skumma fram var att åtminstone jag och HHarlaut och Nojlas hade vunnit varsitt pris, kanske våran egen materialare Nojlas vill dra en liten räkning för att se vem som tar hem priset i alla kategorier?

Började lite smått men blev allt för seg på sid. 2, testa själv -det är segt som vatten..

Jag tackar alla som nominerat mig, och hoppas att ni blir nöjda med erat val.
Själv, tänker jag låta bli att nominera någon. Möjligtvis 2 som jag tycker är värda en bra plats.

Jag ändrade mig, 3.
Bästa moderator: Dr_Snow
Bästa Materialare och allvetare: Nojlas
Fulast: HHarlaut, dom där guldtänderna börjar gå mig på nerverna..

Tack för mig, och hoppas på allt fler nomineringar villket jag säkert kommer få nu när jag visat upp mig i denna tråd.
Och nu tänkte jag sätta mig i min alldeles egna soffa och kolla på Sopranos som jag redan missat 5 min av pga av denna tråd.

Ha det väldigt bra alla i vinter, och lycka till med åkandet och bryt inte allt för många ben.

/BigAir

Cristoffer: Du har rätt, Henke kör sitt eget race och det är grymt av han!

Senast ändrad:
Henrik har sin egen stil och alla borde respektera honom lika mycket för det. Jävligt lågt att dissa honom tycker jag, sjukt kass stil. Innest inne tror jag att de flesta som dissar honom egentligen är avundsjuka på hans färdigheter. Henrik Harlaut är grym, det vet nog alla. Alla vet nog också att folk har olika stilar, samt sina egna personliga sådana.. Han kanske stör sig mer på er stil, än ni stör er på hans stil, men inte sitter han & dissar er på heltid online såvitt jag vet bara för det..

Senast ändrad:
Christoffer_Aldell sa:
Henrik har sin egen stil och alla borde respektera honom lika mycket för det. Jävligt lågt att dissa honom tycker jag, sjukt kass stil. Innest inne tror jag att de flesta som dissar honom egentligen är avundsjuka på hans färdigheter. Henrik Harlaut är grym, det vet nog alla. Alla vet nog också att folk har olika stilar, samt sina egna personliga sådana.. Han kanske stör sig mer på er stil, än ni stör er på hans stil, men inte sitter han & dissar er på heltid online såvitt jag vet bara för det..
tack, äntligen kom det

Okej freeride har helt totalt flippat ut nu! Sluta tracka ner på andra för deras stilar.. Låt alla ha sin egna stil utan att det ska finnas några som trackar ner på doM! aiight?!
Hharlaut har sin egna stil! alla har sina egna stilar låt honom va! Han är ju inget missfoster för att han har grillz bandana och stora kläder..
Fuck er alla som trackar ner på honom!!!

/T

Och vet ni vad jag tycker? Jag tycker att vi tar och lägger ner det här nu. Jag gjorde ett försök att rensa bort alla idiot-inlägg men det var inte lätt.

Snälla, starta inte någon ny, likadan tråd.

/Dr. Snow

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp