friluftsoutlet i sthlm?

• Trådstartare Trådstartare FF
  • Start datum Start datum

FF

Aktiv medlem
friluftsoutlet i sthlm?
För ett par somrar sedan var jag och fyndade prylar på ett outlet som hölls som en engångsföreteelse på tegeluddsvägen tror jag det var, i stockholm. Jag fick nys om det här via freeride.

Är det någon som vet ifall dessa fortfarande arrangeras och isåfall var och när?

friluftsoutlet i sthlm?
FF sa:
freeride består tyvärr numera av 99% jibbers och därav bara diskussioner inom de området så tror du inte får något vettigt bra svar här och tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer heller :( du kan ju kolla www.utsidan.se också eller annan mer frilufs inriktad hemsida.

friluftsoutlet i sthlm?
Jag känner bara till Houdinis utförsäljningar som sker då och då ute i Nacka på finnbodavarvsväg 16, då kan man köpa bra grejer till ok pris. Som sagt så är den en gång i halvåret och inte en outlet...

friluftsoutlet i sthlm?
Sant alleman.. nu var det iofs skidor, pjäxor och allt möjligt skit på den utförsäljningnen, bland annat.

helium, det är inte kläder jag är ute efter. men tack ändå

friluftsoutlet i sthlm?
http://outletbutiken.blogg.se/

kan vara värd att kolla ibland, oftast har de mest damskor och trams men min sammanlagda skörd från några tillfällen är en sjyst oceanworks-jacka, ullunderställ, sond och spade, northface skidoverall och en hel drös med skid- och vandringssockor.

Sen har jag på några andra ställen i stan varit på utförsäljning av peak performance, houdini, wesc och haglöfs. Det brukar vara lite hemlighetsmakeri kring var/när dessa sker och det blir ändå smockat med folk, och är man lite för lång eller kort och har en annan skostorlek än 43 kan det också bli svårt att fynda.

Men här kan vi ju tipsa varandra om när det reas ut friluftutrustning och kläder. jag tror jag kan luska fram plats på nästa haglöfs rea inom närmaste veckan.

friluftsoutlet i sthlm?
Soft, vad brukar priserna ligga på?
Lite kort varsel att ringa nån polare och be dem köpa iof hehe...

friluftsoutlet i sthlm?
Det här luktar gratis reklamplats
Båda nya medlemmar med nyamedlemsprofiler
En slump att frågan dyker upp 2 veckor innan försäljningen, knappast troligt

Senast ändrad:
friluftsoutlet i sthlm?
Kalla det vad du vill. Jag fick info på min facebooksida om att det skulle vara utförsäljning. Sen när jag goolade mer info åt en kollega så hittade jag denna sida, och såg att nån undrade. Tänkte va schysst och informera. Men det fick man skit för....
Varför så negativ?

friluftsoutlet i sthlm?
En otrolig slump
En person registrerar sig som medlem igår och ställer en fråga om en utförsäljning
Du registrerar dig som medlem idag med information när utförsäljningen är
Vilken tur för han som frågade att utförsäljningen inträffar så nära inpå

Senast ändrad:
friluftsoutlet i sthlm?
Vart är smygreklamen? :|
Har städaren varit här? :)
Innebär detta att jag missade att kunna göra ett kap om två veckor? :(

friluftsoutlet i sthlm?
13ea:

Smygreklamen är bortplockad... Jag skrev i all välmening, när nästa utförsäljning var....och det fick man tydligen inte göra (fast det är gjort i tidigare inlägg. Vad är skillnaden?)
Jag ville bara mina medmänniskor väl och berätta detta. Men då kom josefsson och tyckte att det luktade illa och att det var en otrolig slump att jag 'råkade' berätta detta så nära inpå försäljningen. Dessutom var jag ny medlem, och då blev det ju väääligt misstänksamt. Ajabaja.

Men hursomhelst - du kommer inte missa att kunna göra kap om 2 v. ;-)

// Kata

friluftsoutlet i sthlm?
Kata08 sa:
13ea:

Smygreklamen är bortplockad... Jag skrev i all välmening, när nästa utförsäljning var....och det fick man tydligen inte göra (fast det är gjort i tidigare inlägg. Vad är skillnaden?)
Jag ville bara mina medmänniskor väl och berätta detta. Men då kom josefsson och tyckte att det luktade illa och att det var en otrolig slump att jag 'råkade' berätta detta så nära inpå försäljningen. Dessutom var jag ny medlem, och då blev det ju väääligt misstänksamt. Ajabaja.

Men hursomhelst - du kommer inte missa att kunna göra kap om 2 v. ;-)

// Kata
Skriv gärna smygreklamen i min gästbok Tack !, eller för att smyga ännu mer i ett hemligt PM till mig. :)

friluftsoutlet i sthlm?
Hej hallå! Här var det livat. Verkar som jag missade när den var. Kata du får gärna skicka ett pm till mig när den är.

friluftsoutlet i sthlm?
jjosefsson sa:
En otrolig slump
En person registrerar sig som medlem igår och ställer en fråga om en utförsäljning
Du registrerar dig som medlem idag med information när utförsäljningen är
Vilken tur för han som frågade att utförsäljningen inträffar så nära inpå
Kan det vara så till och med att Kata08 och DAAl är samma person ?
Inte första gången det händer i så fall

Visst jag är en misstänksam jävel, men sannolikheten att ovan skulle inträffa är osanolik

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp