Fucking Åmål jibbfest

Junkster

Ny medlem
Fucking Åmål jibbfest
Tänkte se om det är ngn som är sugen på en jibb tävling i Åmål, vecka 12. Söker tävlande och medhjälpare för att få ett fett jibb i Åmål.

Fucking Åmål jibbfest
det låter skoj, frågan är bara om det ens är möjligt, jag var och kikade på backen nyss och där var ingen imponerande snömängd. men jag är gärna på att fixa och dona lite, kan nog även fixa lite åkare eventuellt.

Fucking Åmål jibbfest
ja det skulle det absolut vara, oklart om jag är med och tävlar dock, men jag fixar gärna till hopp och landningar så det blir bra. superunknown: bor du i närheten av åmål?

Fucking Åmål jibbfest
Vad hade ni tänkt er? Slopestyle, big air eller railjam? Fixa dit sjyssta åkare så dykar ja lätt upp och kollar iaf:)

Fucking Åmål jibbfest
får nog bli big air i sådant fall då anläggningen är ganska begränsad. slope bli nog ialf ganska svårt, det vore iofs jävligt kul :)

Fucking Åmål jibbfest
Det ska bli en projekt arbete, de ska antaligen bli ett railjam på torget, ska försöka få lite sponsorchip från junkyard m,m. Men de kan nog bli fett, ska försöka få det ungefär som en make it hapen tävling.

Fucking Åmål jibbfest
jag tror faktiskt att det är mer attraktivt med en big jump tävling, visserligen så ligger det ju lite dumt till, men gör du bra reklam ifrån dig så ska det nog inte vara några problem. och angående hoppet så får vi väl ta med ett gäng spadar och fixa det som vi vill ha det.

Fucking Åmål jibbfest
Jag ska dit i morrn och höra med personalen, de går ju att få en slopstyle tävling men de blir de ju inge massive jumps, sen är det lita taskigt med rails & boxar men vet att dom har en 8 meter´´s kink, sen en polare har en 7 m box. Peace

Fucking Åmål jibbfest
Var där idag !
M dom har sätt upp två värde lösa rail !
skulle vara najs ifall någon kunnde få med någon box

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp