Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
det låter skoj, frågan är bara om det ens är möjligt, jag var och kikade på backen nyss och där var ingen imponerande snömängd. men jag är gärna på att fixa och dona lite, kan nog även fixa lite åkare eventuellt.
ja det skulle det absolut vara, oklart om jag är med och tävlar dock, men jag fixar gärna till hopp och landningar så det blir bra. superunknown: bor du i närheten av åmål?
Det ska bli en projekt arbete, de ska antaligen bli ett railjam på torget, ska försöka få lite sponsorchip från junkyard m,m. Men de kan nog bli fett, ska försöka få det ungefär som en make it hapen tävling.
jag tror faktiskt att det är mer attraktivt med en big jump tävling, visserligen så ligger det ju lite dumt till, men gör du bra reklam ifrån dig så ska det nog inte vara några problem. och angående hoppet så får vi väl ta med ett gäng spadar och fixa det som vi vill ha det.
Jag ska dit i morrn och höra med personalen, de går ju att få en slopstyle tävling men de blir de ju inge massive jumps, sen är det lita taskigt med rails & boxar men vet att dom har en 8 meter´´s kink, sen en polare har en 7 m box. Peace