jakobovall
Ny medlem
Fucking Åmål railjam ! Uppdaterad !
det vore ju fett skoj om det skulle bli av
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
de kommer bli av =)jakethebreak sa:det vore ju fett skoj om det skulle bli av
Japp de kommer de bli , bland annat ett par oakley goggles =)oskar_bergsman sa:några priser ?![]()
de kommer bli fett =)tittti540 sa:shit fett merailjam i åmål haha
Vadå småsugen ? Klart du ska komma för fan. Ta med lite polare och kör lite för fanKruxelidux sa:Lite småsugen faktiskt![]()
Som fan , du kommer väll ?hyllengren sa:f1 mä najs!
Gött , tycker ja att du ska göra :PRefyn sa:As nice! kollade nyss upp och såg att jag åker gratis till åmål från gbg med mitt fritidskort så jag lär ju dyka upp. ;D Ska se om jag kan dra med någon mer oxå.
Ja vet att du har sommarstuga här =) , du känner nisse :Pnealsson sa:Jag har sommarstuga där, pyjamasparty!
Inte riktigt bestämt än men de blir nog en box =)dantman sa:vad för rails/boxar kommer dt vara?
Japp =)Davidson sa:JÄVLIGT ROLIGT NAMN PÅ JAMET :D haha
Gött . De tar sej =) de kommer bli fettZamboni sa:Jag kommet nog![]()
Se där ja grabben har lärt sej att svära ?jibbba sa:fucking jävla kuk-åmål
om du har sett filmen så kanske du skulle fattaSchulle sa:Se där ja grabben har lärt sej att svära ?jibbba sa:fucking jävla kuk-åmål
Du ska nog se att ja har sett filmen , och ja vet precis va du menar =) men ja skojja lite me dej .jibbba sa:om du har sett filmen så kanske du skulle fattaSchulle sa:Se där ja grabben har lärt sej att svära ?jibbba sa:fucking jävla kuk-åmål
haha okej, är den inte?Schulle sa:Du ska nog se att ja har sett filmen , och ja vet precis va du menar =) men ja skojja lite me dej .jibbba sa:om du har sett filmen så kanske du skulle fattaSchulle sa:Se där ja grabben har lärt sej att svära ?
Btw. så är inte ens filmen inspelad i Åmål =)
Ne , den är inspelad i trollhättan , de enda som är med från Åmål är skylten där det står Åmål =)jibbba sa:haha okej, är den inte?Schulle sa:Du ska nog se att ja har sett filmen , och ja vet precis va du menar =) men ja skojja lite me dej .jibbba sa:om du har sett filmen så kanske du skulle fatta
Jo ja e fett sugeN!!!!!!!! Men asså va kommer de bli för features?Schulle sa:Vadå småsugen ? Klart du ska komma för fan. Ta med lite polare och kör lite för fanKruxelidux sa:Lite småsugen faktiskt![]()
![]()
De blir box :PKruxelidux sa:Jo ja e fett sugeN!!!!!!!! Men asså va kommer de bli för features?Schulle sa:Vadå småsugen ? Klart du ska komma för fan. Ta med lite polare och kör lite för fanKruxelidux sa:Lite småsugen faktiskt![]()
![]()
Ne de kommer inte vara 3m över marken de kan ja lova :Phyllengren sa:en rail som inte är 3m över marken och jag är nöjd som en hest!
Det tar typ 1h 45min från Arvika centrum till Åmål centrum (tror jag)Kruxelidux sa:Ligger Åmål nära Arvika ??? Isåfall är jag nog på!
Ja men de kommer bli fett :Psnosan_91 sa:Bara en box??
typ nått sånt :PD-Nord sa:Det tar typ 1h 45min från Arvika centrum till Åmål centrum (tror jag)Kruxelidux sa:Ligger Åmål nära Arvika ??? Isåfall är jag nog på!
hmm.. aja, dyker väll kanske upp ;PSchulle sa:Ja men de kommer bli fett :Psnosan_91 sa:Bara en box??
De tycker ja verkligen du ska göra :Psnosan_91 sa:hmm.. aja, dyker väll kanske upp ;PSchulle sa:Ja men de kommer bli fett :Psnosan_91 sa:Bara en box??
Samt när de är på bron när de ska lifta!Schulle sa:Ne , den är inspelad i trollhättan , de enda som är med från Åmål är skylten där det står Åmål =)jibbba sa:haha okej, är den inte?Schulle sa:Du ska nog se att ja har sett filmen , och ja vet precis va du menar =) men ja skojja lite me dej .
Stämmer bra det =)Schulle sa:Ja vet att du har sommarstuga här =) , du känner nisse :Pnealsson sa:Jag har sommarstuga där, pyjamasparty!
De e väll inte i Åmål ? (längesen ja såg filmen så kommer ej ihåg ) =)nealsson sa:Samt när de är på bron när de ska lifta!Schulle sa:Ne , den är inspelad i trollhättan , de enda som är med från Åmål är skylten där det står Åmål =)jibbba sa:haha okej, är den inte?