Fujative, Public Enemy?

Owetz

Ny medlem
Fujative, Public Enemy?
Tänker på nya lagg till nästa vinter. För tidigt att köpa nu men spekulerar lite grann iaf.. :P Jag är ungefär 168 cm lång och väger 56 kg. Jag har tänkt på K2 Public Enemy eller Fujative. Jag kör 100% park/jibb. Jag tänker ha skidorna i två säsonger. Jag undrar om Fujative blir för mjuka om två säsonger eller kanske den första också? Och blir Public Enemy bra för mig, är dom alldes för hårda?

Fujative, Public Enemy?
Jag åker på P.E och jag är 172cm och väger 57kg. Och då kör jag bara i parken och jag tycker dem funkar fin fint :) Ska ha dem denna säsong också så då har jag haft dem i 2 säsonger. Sen har jag kört på Fujative ett åk så dem kan jag inte säga nåt om :P Men du kan ju kanske kolla recensionerna också :) Aa just ja, Enligt mig så tycker jag PE är lagom hårda och lagom mjuka :)

Fujative, Public Enemy?
OKej :) jo jag har kikat där sisådar 5000 ggr.. men det låter bra.. jag har kört på head mojo70 och tänkte att P.E kanske skulle kännas klumpiga i början.

Fujative, Public Enemy?
Jag väger 63 kg och kör på att par Public Enemy och det funkar skita fint!! den enda nakdelen är att åvansida blir lätt sliten men det är inget som man märker i skidan utan bara på utseendet!

Fujative, Public Enemy?
Kangarooo sa:
Public Enemy är lätt snyggast iaf..
Så du köper alltså skida efter utsende?

Aa juste glömde nämna att dem blir repade lätt (05/06orna) Men detta kan återgärdas med varmlufts pistol då man kan smälta om capen (ovansidan) Men 06/07orna tror jag är av annat material på ovansidan,inte 100% säker.

Tillbaka
Topp