fulaste studsmatte filmen

det var ju grymmt! hur fick ni till och landa på rumpan? är inte de svårt? gjorde det en gång. men trodde jag skulle dö för jag bröt typ svanskotan när jag gjorde det

AWikman sa:
serious sa:
AWikman sa:
http://www.extremeriders.se/ HAHAHHA gå iin där på filmer och viktors senaste studdsmatte film DOOOM e värdelösa MOBBA KILLARNA!!
men "sköön" film, vilke är det..?
Detv är några från Brunflo går ut 8:an nu GEEKS som tror att dom ärt bra:P
Med den sidan hade de kunnat ge mig en domän istället. Kan inte påstå att filmen va särskillt bra :P

hei, deta var matilda. ville bara seja en sak. kenn daj dum pad!!! (skånska)

tyckte endå filmen var lite småtrevlig. gillar speciellt disneytexten.

men dom äger juh dom kan juh göra rumpstuds och till och med ryggstuds, skulle gärna vilja se er göra er det!;)

Kolla finnarna på hon i slutet.
Dom hoppar i Jeans.
Det va la inte gött.
Det sög!

vad tror ni va meningen med den här filmen? tror ni att meningen var att lägga upp den för att sedan få sponsor kontrakt? eller det bara 2 tjejer som vill göra en film där dom hoppade lite?...
det verkar som om dom flesta här har så dåligt självförtroende att så fort det kommer upp något som dom själva tror sig kunna göra bättre så måste filmen (i detta fall) sågas vid fotknölarna, trots att dom som gjort den inte ens kan försvara sig.

FFsup sa:
Den där var ju bra mycket bättre än alla dessa fjantiga studsmattefilmer som cirkulerar här. Den spred iallafall lite glädje, till skillnad från era tama försök till att imponera med eran risiga försäsongsträning. Vem fan är intresserad av att kolla på snorvalpar som tränar till att bli parkfjollor? Träna gärna, men håll det för er själva. Snart kommer det väl filmer på folk som är ute och löper i terrängen, eller kör benpress på gymet också.
Eyy chilla mannen!

de är mina homies.. dom va fett oseriösa.. i vanliga fall gör dom typ backflip, Frontflip, Lincoln, Cork å sånt.. hon den tjockaste prova dubbel förra året.. kommer nog nån seriös film på dom snart..

vet att dom har fr men kommer inte ihåg deras namn

Fan vad jävla efterblivna ni är...
Bara för att man hoppar studsmatta måste man inte göra backflips och annat. Dom hade tråkigt en eftermiddag och gjorde en lite film verkar det som.
Det går liksom inte klaga på, det är helt oambitiöst. De förväntar sig inte att nåra snorungar på Freeride ska bli impade av deras skills.
Var nog fan den bästa studsmattefilmen jag sett här. Ni andra är så jävla tråkiga.

Känner ingen av dom och bara spekulerar...

Tillbaka
Topp