JonathanWahlgren
Medlem
Full tilt, fungerar de (bra) även i pist?
Hej,mina gamla pjäxor har gått sönder så jag tänkte köpa nya (I). Problemet jag har haft med de förra pjäxorna när jag hoppar är att de är alldeles för tunga och hårda så, jippie dom gick sönder tänker man. Men sen kom jag på att dem är ju hårda för en anledning..
Mina tankar gick först till att köpa ett par full tilt hot dogger men nu när jag fick jag problem så behöver jag lite hjälp..
Jag har inte råd att köpa en pist-pjäxa och en jibb-pjäxa så min fråga är helt enkelt:
Kan jag köra i pist och offpist, inte bara park, med full tilt hot dogger?(jag väger runt 70kg)
Jag har tävlat i slalom förut så man vill ju kunna ligga på lite, inte bara sladda ner för backen, är full tilt'n för mjuk?
Kan förenkla ännu mer x): Funkar full tilt hot dogger (bra) som allaroundpjäxa?
MVH Jonathan
(Vet inte om jag plaserade i rätt forum, men det känns som folk vet mest om full tilt här)
Mina tankar gick först till att köpa ett par full tilt hot dogger men nu när jag fick jag problem så behöver jag lite hjälp..
Jag har inte råd att köpa en pist-pjäxa och en jibb-pjäxa så min fråga är helt enkelt:
Kan jag köra i pist och offpist, inte bara park, med full tilt hot dogger?(jag väger runt 70kg)
Jag har tävlat i slalom förut så man vill ju kunna ligga på lite, inte bara sladda ner för backen, är full tilt'n för mjuk?
Kan förenkla ännu mer x): Funkar full tilt hot dogger (bra) som allaroundpjäxa?
MVH Jonathan
(Vet inte om jag plaserade i rätt forum, men det känns som folk vet mest om full tilt här)
Senast ändrad: