Full Tilt hot dogger 06/07?

erikberg06

Medlem
Tjena, jag söker ett par full Tilt hot dogger från 06/07 tror jag..
Den modellen som är zebra och lilafärgad, någon som vet var man skulle kunna få tag på dem?
Är det bara jag som tycker dem är fett snygga?

Fel att köpa pjäxor för dom är sköna istället? Jag tror full tilt har utvecklats sen dom släppte hot doggern från 06/07
och nej, jag tror du inte kan få tag på dom.

Dirty-T sa:
Fel att köpa pjäxor för dom är sköna istället? Jag tror full tilt har utvecklats sen dom släppte hot doggern från 06/07
går ju läsa hela tråden istället, dom pjäxorna han vill ha är 08/09 och dom har inte utvecklats något märkvärdigt mer än färg och plösen är lite hårdare (6a istället för 4a som det är på dessa)

linder sa:
Dirty-T sa:
går ju läsa hela tråden istället, dom pjäxorna han vill ha är 08/09 och dom har inte utvecklats något märkvärdigt mer än färg och plösen är lite hårdare (6a istället för 4a som det är på dessa)
Tror inte ens tungornas hårdhet är ändrade jämtemot nya modeller, förrut var skalan annorlunda bara 4a var nuvarande 6a och 2a var nuvarande 4a.
Har för mig att det var så.
Kan ha fel.

Senast ändrad:
Mina 4or på mina 08/09 är bra mycket mjukare än brorsans nya booter (10/11) tungor som ska vara 4or så njae vet inte om jag kan hålla med om det :D

Tror nog det är samma :)

Tillbaka
Topp