Fridlyst Medlem 2022-10-20 Funäsfjällens bäst månad? #1 Hej! Jag är sugen på att dra upp till funäsfjället en månad i vinter men vet inte riktigt mellan vilka datum. Så min fråga är när är offpisten som bäst?
Hej! Jag är sugen på att dra upp till funäsfjället en månad i vinter men vet inte riktigt mellan vilka datum. Så min fråga är när är offpisten som bäst?
Hasse_Lindborg Aktiv medlem 2022-10-21 Funäsfjällens bäst månad? #2 Fridlyst sa: Hej! Jag är sugen på att dra upp till funäsfjället en månad i vinter men vet inte riktigt mellan vilka datum. Så min fråga är när är offpisten som bäst? Klicka för att se resterande... När snön kommer…. januari brukar vara säkert tips…
Fridlyst sa: Hej! Jag är sugen på att dra upp till funäsfjället en månad i vinter men vet inte riktigt mellan vilka datum. Så min fråga är när är offpisten som bäst? Klicka för att se resterande... När snön kommer…. januari brukar vara säkert tips…
tanndalenexperience Aktiv medlem 2022-10-22 Funäsfjällens bäst månad? #3 Mitten feb - slutet mars är bästa periodenSen är såklart april magi med vårskidåkningen