Funktion för snörapporter

• Trådstartare Trådstartare hXj
  • Start datum Start datum

hXj

Medlem
På sistone har det poppat upp en hel del trådar med snörapporter från skidorter, det är mycket trevligt men det är svårt att hålla reda på alla.

Varför inte ha en fast funktion för detta där man kan posta rapporter och som hålls ren från metadiskussioner, det skulle kunna slås ihop med den befintliga skidortsdatabasen.

Natives har en hyffsad sida men det är ju trevligare med rapporter från nordbor som vet vad de pratar om :)
http://www.natives.co.uk/whatsnew/moresnow.htm

Jag har efterlyst en sån funktion tidigare men är inte helt säker på att det behövs något annat än just forumet.

Jag tillhör väl de aktivare när det gäller snörapportering och tycker själv att man vill få lite feedback på det man skriver. Det blir klart roligare att rapportera då. Om det var i en statiskt rapporteringsfunktion skulle jag inte vara lika aktiv. Det roliga är att få komma med info när folk frågar efter det och sedan få några snälla ord tillbaka. Diskussionforumet funkar bra för det.

Jag efterlyste också en sån funktion, men jag vände mig direkt till johan. Men som du säger, centralbyråkraten, blir det kanske inte lika mycket rapporter som ramlar in.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp