G-town ski crew

G-town ski crew
Ale är sjukt mkt närmare, kommer nog inte finnas något i UC eller i ale, om inte ekdal fixar upp något!

G-town ski crew
Jag måste ändå dra till ale, men det kan man ju göra torsdag fredag, så ska jag försöka sätta upp en box eller något där iaf! Så får vi hoppas på Crilles tveksamma ord.

G-town ski crew
kom hem precis, vi började att ta fram boxarna sen kom glädjeförstöraren douglas och cpade loss och sa att vi skulle dra!!

så åk inte dit imorn.

G-town ski crew
Jag e på om vi drar till UC har pratat med 3 polare till 2bräda 1 twintip o jag då =) men i helgen eller nästa kankse vad tycks ??

G-town ski crew
Lördag drar vi dit iaf...

Vafan fick ni inte vara där eller? sjukt irriterande med sånna "ivägkörande människor"

G-town ski crew
Ale måste styras upp snarast, de lär ju börja spruta nu när temperaturen ska ligga under 0an. Hur blir det med parken de skulle bygga? Tomma ord eller fo real? Det hade inte varit fel med riktiga bigjumps.
Snöar liiite nu i alla fall.
peace h

G-town ski crew
WOHOIOOOOOOOO!!!
STORA SNÖFLINGOR SOM SATAN!!!
Detta är BRAAA!!!
Men hjalle om du ska till ale på torsdag lr fredag kan du väl kolla upp hur det ser ut där?

G-town ski crew
^ yeah fo' shoo! men dom flesta verkar inte ha förstått detta med parken i ale! det är liksom viiii som får bygga den 70 åringarna i ale kommer inte helt plötsligt få för sej att börja bygga perfekt shapade step up's helt plötsligt, utan vi får trycka på, tillsammans med tord. Jag ska ringa till Tord också. Men först ska jag åka upp till ale och se om det överhuvudtaget finns någon möjlighet att bygga något hopp.

G-town ski crew
hehe jag å croy å markus skiter i uc denna helg då de inte finns nått hopp endå. vi bestämde att vi kör lite jam på hoppet på min backsida riktigt nice domsom vill kan va me ;P inget liftkort behövs hehe

G-town ski crew
1600 står de på hemsidan. kan va lite riskabelt känns som vädret kan vända hursomhelst. undra om man kan få lite prutning? =)

G-town ski crew
de vore kul om man fick reda på va alla i crewet har haft för sig nu under början av vintern så jag föreslår att alla som varit någon stans kan lägga upp några bilder eller länkar så man får se.

ha d chill haj

G-town ski crew
Jag, Marcus och Adde går till stan o söker llite spons info till Replay. Tänkte börja med Udéns, Adams, T-12 och Hollywood. Har ni mer förslag så skriv gärna här.

G-town ski crew
Jag Är gärna med vilken helg som helst nu efter denna som kommer jag och min bror + nån till kan va med vi snackar om att dra dit kan vi ju lika väl passa in när ni ska dit , kan ju va kul o få lite hjälp med tekniken.

peace!

G-town ski crew
Fan att man inte bor nära Göteborg =(

Hade gärna joinat teamet =)
Lycka till grabbar, ser fram emot att få se vad ni hittar på

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp