mm låten e galet westcoast GLee-Unit sa:galet skön åkning, älska låten <3
fresh like uuuh, asså älska jibbers :O
hur kan ja ladda ner den?Siggzor sa:du kan ladda ner filmen från youtube och konvertera till endast mp3 format. så får du låten men med eventuella tillägg från filmen vilket kan vara jobbigt. eller så langar du ett message till snubben som gjort filmen.
sök på youtube video downloader på Google sen finns det massor av programGEGEunit sa:hur kan ja ladda ner den?Siggzor sa:du kan ladda ner filmen från youtube och konvertera till endast mp3 format. så får du låten men med eventuella tillägg från filmen vilket kan vara jobbigt. eller så langar du ett message till snubben som gjort filmen.
hur fan gör jag om den till mp3 då?Siggzor sa:sök på youtube video downloader på Google sen finns det massor av programGEGEunit sa:hur kan ja ladda ner den?Siggzor sa:du kan ladda ner filmen från youtube och konvertera till endast mp3 format. så får du låten men med eventuella tillägg från filmen vilket kan vara jobbigt. eller så langar du ett message till snubben som gjort filmen.
Lägg in filmen i tex sony vegas och så rendrar du den som mp3 fil. men det finns säkert mycket bättre sätt att göra det påGEGEunit sa:hur fan gör jag om den till mp3 då?Siggzor sa:sök på youtube video downloader på Google sen finns det massor av programGEGEunit sa:hur kan ja ladda ner den?
kan nån skicka den?jonathan-o sa:Song: Eastwood Artist: Mixxx
mm det är korrektM-Svanberg sa:tror jag den heter