Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ahra absolut! Det bästa är ju om det kommer en del snö till, även i Rjukan också, då kör man baksidan och travarserar sen bort till kanten av dalen där ett gäng eldsjälar rensat skog hela vägen ner till Rjukan. Minns jag rätt blev det till ungefär 12 km åkning med rätt minimalt med stakning under traversen.davidjo sa:@Pudersokare undrar samma!
Det stämmer bra det! Är ett par skidinstruktörer vi har här uppe nu under sportlovet som bor/ har bott där. Har jag förstått det rätt blir det billigare att bo där om man hjälper till med byggnaden lite och är lite händig. Men som Silenhag sa nästan uteslutande isklättrare som bor där, så räkna inte med att hitta någon turkompis där om det inte involverar rappellering eller en brant isväggSilenhag sa:Nu bor jag ofta i min campervan, men tidigare när jag isklättrade mycket så bodde vi alltid hos Jacob i hans gamla skola. Det är mest isklättrare som bor där men en och annan skidåkare har jag också sett. Enkelt boende i flerbäddsrum. Ta med sovsäck. Man sköter sig själv och har tilgång til kök, torkrum, dusch och bastu. Antar att det finns fortfarande. Ligger på høger sida om vägen precis innan man kør in i Rjukan och precis innan vägen som sväger upp till Gaustablikk med skisenter og Gaustatoppen.
Ta kontakt med Jacob Fink +47 97513193, jakobfink@hotmail.com
Søker jag på nätet ser det ut som att det heter Old School Hostel...