Gbg-Schwiez

TeleMartin

Medlem
Gbg-Schwiez
Tjena! Nu efter midsommar kör jag med en nästan tom bil ner till Zermatt. Så om det är ngn som behöver ha ngt fraktat, eller själv vill åka med, så hör av er.
Finns på 0706028465

//Martin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp