Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Någon som vet när bussar går från flygplatsen i Geneve till Chamonix? Vad kostar det?
Ni som ska läsa på INSTED, när åker ni ner och hur? Bil, buss, flyg...? Funderar på att åka 16e januari..
godag
åker ner i slutet av december, flyger ner de går transfer bussar till cham 3-4 gåner om dan plus nåra extra avgångar på helgerna, man fick en tabell me avgångar med i antagningspapprerna.
jo, ska bo genom skolan, rymligt... inte så billigt men... har ni fått mer papper än bokningsbekräftelsen? De skulle ju komma i november så hoppas få de snart...
Kolla även http://www.a-t-s.net De kör minibuss mellan flygplatsen i Geneve och Chamonix. Du kommer hela vägen till din lägenhet och slipper släpa bagaget från busstationen. Kostar lite mer (40 Euro) fast om ni är 7 (leta ihop ett INSTED-gäng)kostar det bara 29 Euro per person.
Jag var och pluggade med INSTED förra säsongen och jag kan lova att du kommer ha hur kul som helst!
Ska ner och plugga på insted (verkar som jag blivit antagen bland alla dessa j"#¤a papper). Var där förra året och skulle då ta bussen men blev tvungna att vänta i typ 2 tim. Men vi snackade bara med nån taxichaffis som körde oss dit mycke billigare och helt klart snabbare. Det är ju många somredan bokat taxi och om bilen inte är full så vill han som kör tjäna lite extra.
Har du fixat biljett ner ännu??