Alltså jag måste bara säga att den här tråden är rätt korkad, eller personerna som står för ghetto grejjen.. Jag menar jag kör inte skidor, utan snowboard, men ja gillar också att ha "stora kläder" som ni så fint har uttryckt det, och det har jag endast för att jag gillar det, inte för att jag försöker efterapa folk som bor i ghetton, och jag tror att det är välldigt många som är lika dana.. Men man ska inte förknippa folk som har stora kläder med ghettot, speciellt inte om man är i skidbacken, jag menar hur många från ghettot har pengar att åka varken skidor eller snowboard?
Och visst finns det personer som kör skidor som röker på och så, men vad har det med skidåkningen att göra? INGENTING! Och hur kan ni tycka att ghetto e coolt? visst man kan tycka att språket och så kan vara coolt, men skulle ni ens villja spendera en vecka i ett? Mary_Jane, utan att känna dig eller en ha en aning om hurdan du är, så är min uppfattning av dig att du är korkad eller bara har en välldigt konstig syn på allt som den här tråden handlar om, eller så ville du kanske bara få igång en disskusion? Men ghettot har ju inte förbättrat skidåkning heller? vilka trick kommer därifrån tex, det enda som har ändrats är ungdomars attityd och modet, inget annat..