Ghetto is the truth!

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ghetto is the truth!
SV: Ghetto is the truth!
Av: Rasmus-L online Datum: 2005-10-25 21:06:17

Larvigt.

Rasmus

Ghetto is the truth!
Asså, nu hänger ja inte med, skriver ni saker i syfte att förvirra? vet ni själva va ni skriver?

Millencolin 4 ever, och de vet du Rasta..

m/ ^^ m/

Ghetto is the truth!
Vet inte varför jag orkar bry mej..jag är för trött för att skriva, trött på Tentor, trött på rapporter..väntar på snööööööööööööööööööööööööööön! ge mej snööööööööööööööööööööö! snööö! AVGÅ gonatt

Ghetto is the truth!
Om du röker på och sen pluggar bli du jävligt fokuserad kanske därför han hade så bra betyg försej kanske det beror på vad det är för gräs men skämtåsido så har du en jävligt bra åsikt och en skön inställning men det är fan inte kläderna jag stör mig på ialla fall inte mycket.. men det är mer attityden försej kanske man inte skall ta allting så jävla seriöst för i vilken extreme sport som helt blir alla riktigt flummig och sköna kan beror på kicken av sporten eller något annat.

En annan sak jag stör mig på mer än ghetto skiten i backen är hatet mellan alla "transportmedel" jag åker själv bräda men åker oftast med skidåkare för jag känner att dem pressar mig mest. Men jag har aldrig fattat är varför dem som har en pinne inte gillar dem med två pinnar och tvärtemot..
Det är bara åka och pressa varandra till att bli riktigt duktiga åkare och inte tala om riktgt skön människor. Aja nu skall jag gå och runka till någon snö bild finns inte så mycket sånt i stockholm.

Snow for the people!

Ghetto is the truth!
Jag tror dig!

Hmm, jag undrar vad din svenska lärare skulle säga om hon/han såg ditt inlägg. ;P

Ghetto is the truth!
okej okej men många här säger att stora kläder okey men ghetto attityden.. jag ahr inte "ghetto attityd" jag gilalr stora kläder kalla dom vad du vill ghetto,gangsta,baggy,tält,hösäck. jag kallar de gangsta/ghetto men är inte ghetto.. fattar ni:D

pise(peace)

Ghetto is the truth!
jag måste säga Jibberish...
med ditt halvlånga inlägg ovan så summerade du ungefär så som skidåkning ska kännas tycker jag, lr ja alla alpin åkning, bräda med asså.

jag åker skidor för att man får en sådan ruskigt skön kännsla. jag e inte direkt ngn pro så jag hamnar offta i situationer där det känns som att jag inte har ngn kontroll, och instinnkten tar tag i mina handlingar. detta e så fruktansvärd skönt om man klarar sig iaf :D. ja e en tjock noob i parken, men skulle helst vilja flytta till ngn liten by i norge eller schweiz lr ngt, och bo där i en liten stuga, jobba inne i byn, och kunna åka puder större delen av året.

visst de e skitkul att försöka göra ngt i parken (vilket för mig är de mesta eftersom jag inte kan ngt, ungefär) men ja skulle helst som sagt vilja glida i puder, de e skitbra grejj om man behöver tänka, de e terapeftiskt lr vad de heter

ja håller med Jibberish, och känner att jag har lärt mig ngt av denna tråd. visst de e, och har varit, en självklarhet för mig att alla ska ha en fri vilja, men ja måste säga att, beroende på mitt humör (ingen ursäkt), har töjt lite på den uppfattningen.

vill du kalla dig ghetto jibber, do it.
vill du kalla dig extreme sopsäck rider, do it

de gäller bara att tänka till, vad vill ja göra med min åkning. vad vill jag kunna göra med mina skidor/ min snowboard?
när man gör detta och inser de man verkligen vill göra, så kan man fokusera på de målet, först då kan man acceptera folk till fullo.
detta grundar jag på att jag tror att alla som klankar ner på folk gör de för att dom (innerst inne) inte vet riktigt vad just dom egentligen vill med sitt liv.

"den mest stöttande och accepterande människan, är också den som är helt nöjd med allt i sitt liv."
(c) Jonas Byström

peace my alpine friends. black or white, board or ski, park or off-pist, we will always be brothers

Ghetto is the truth!
orka skriva idenna nu.. speciellt en uppsats

Ghetto is the truth!
:) en uppsats behöver väl ändå inte vara lång för att vara en uppsatts
och javet att de e fredag ida :D haha vad har de med saken å göra?

skön värre

Ghetto is the truth!
åfan ^^
de va ngt nytt. ja går i tvåan (gymnasiet), me know ^^
faan va gött med höstlov

Ghetto is the truth!
Nu är det lördag! imorron är de söndag

Ghetto is the truth!
Rent objektivt så vet jag att det inte är särskilt svårt att få uppmärksamhet genom att gå emot strömmen. Tex annorlunda kläder, Liberala åsikter ang droger,eller att svänga sej med snabba verbala lines med sin likasinnade NIGGA.
Personligen så kunde inte jag bry mej mindre om detta. Men en sak är säker.....Kliver du på mina skidor eller snakear i kön så kanske det blir det sista du gör i din ghetto kariär.
Med andra ord. KEEP IT REAL ,BUT KEEP IT FOR YOURSELF AND GET THE RESPECT FOR YOUR SKILLS.

PEACE OUT

Ghetto is the truth!
som n1 sa idag lördag i morgon sönda. men igår fredag:o

Ghetto is the truth!
Jibberisch:"Samma grej för dej att en snubbe sitter å röker på med sina polare som att Benka nitar sin fråga och kolla 5 åringar?" - Det är just det att många människor (nåja, knappt könsmogna småpojkar med taskigt självförtroende) tänker precis som du gör, att vad de gör inte har någon betydelse för andra. Hatar att vara en surkärring som förstör för alla småkids som vill leva ut sina ghettoambitioner, men väx upp och sluta vara så naiva för fan! Det är människor som får betala med sin egedom, sin hälsa och sina liv för vissas lekar. Och om vi kort och gott ska strunta i allt medlidande och solidaritet så är det antagligen också jag som i slutänden får betala för somligas problem med rättvisan, omhändertagande, rehab, vård och begravning.

Ghetto is the truth!
JACOB73: asså, vem skrev du till? ja vet inte någon som har en ghetto kariär här..
detta skulle du ha skrivit ibörjan detta inlägget, inte i slutet av den, när de e inte är någe roligt längre!

durå wannabe gangsta JACOB73..

plus att moget att hota barn som är dubbelt kanske trippelt så mycke yngre´än dej, de kan va ett av dina barn som har skrivit här liksom...

Ghetto is the truth!
vill inte vara petig, men heter de inte hälften så gammal? dubbelt är, iaf i mina kretsar, mer än de man snackar om.

ex. dubbelt så mycket pengar = mer
hälften så mycket pengar = mindre

och sluta upp med alla trakaserier. man ska inte hoppa på folk om man har problem med sig själv. detta är inte bara till dig n1. men som sagt så ede en reflex som nästan alla människor har att hoppa på folk som ett försvar för att den personen inte är nöjd med sitt eget liv.

vissa på denna tråd behöver mogna, inga namn nämda

Ghetto is the truth!
idag är de söndag o man ska vrida bak klockan en timme!

Ghetto is the truth!
man behöver inte vara wannabe för att snacka på ett visst sätt. bara för att man tycker ngt e coolt e man en wannabe då?

de finns ju åxå sånna som tycker de e skitkul att snacka så :)
sluta vara så elak mot folk du inte känner Robbott

Ghetto is the truth!
yeah tänk om jag blir sista inlägget i den här tråden då blir jag så glad att jag köper en 88an:P inte sant augt?? im a skier

Ghetto is the truth!
bara för att du drog igång tråden igen så blir du det inte. nu känndes det att jag va tvungen att skriva nåt annars så händer nå hemskt..

säger vi

Ghetto is the truth!
haha! klockrent, fyfaan va random ^^

ja ja har en tendesn att bli lita crazy av socker, typ en cola ^^ iaf om ja inte ätit på länge
men man blir hel nice i magen efter en fet luch asså

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp