peerlan
Ny medlem
Ghettostyle?
hahaha , jeajeaPeTTeN sa:JEA JEA man måste ju graffa på lift pinnar också
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahaha , jeajeaPeTTeN sa:JEA JEA man måste ju graffa på lift pinnar också
bunkern har du inte varit i...PeTTeN sa:e inte åre värsta fint typ ingen brotslighet eller nåå sånt
ja ska faktiskt ta och berätta en sak..jeppenator sa:haha vad har du emot mej?? ska bara klargöra att jag inte alls har nått emot ghetto stilen/attityden.. men det är lite synd att skidåkningen drar iväg mot för mkt ghett å droger å sånt som försämrar sportens rykte..sebastian_p sa:de va inte riktat mot dig de va riktat mot jeppenator o de som la upp den här disskussionenAugust_ahlnas sa:jag klankar inte, jag vill va ghetto men lyckas inte smällar man får ta
sant sant...sebastian_p sa:ja ska faktiskt ta och berätta en sak..jeppenator sa:haha vad har du emot mej?? ska bara klargöra att jag inte alls har nått emot ghetto stilen/attityden.. men det är lite synd att skidåkningen drar iväg mot för mkt ghett å droger å sånt som försämrar sportens rykte..sebastian_p sa:de va inte riktat mot dig de va riktat mot jeppenator o de som la upp den här disskussionen
om vi hade snackat om detta för ca 2 år sedan så hade alla klagat på dig.
Men sen när Jon bytte till JL så förändraades alla svenskar och hatade ghetto stilen helt plötsligt..
konstigt att en skidåkare påverkar alla andra..
Grejjen e att de få som är "ghetto" nu förtiden..
de vi som bor i åre typ.. jag vet inte jag vill inte kalla det ghetto men vi har kanske stora kläder osv. de e väl för att vi åker mycket med snowboard åkare.. dom förstår fortfarande vad det handlar om. om alla skiter i hur man klär sig och bara går ut i backen som man vill och åker av den anledningen som denna sporten hade från början: ATT HA ROLIGT MED SINA POLARE.
så kan du slippa ora dig över att denna sporten får dåligt rykte.
du kan kolla diskussionen ghetto is the truth istället och hålla din predikan därHjol-babe sa:men shit, vad har ni fått för er att gehtto betyder?
det betyder slummer, ghetto kommer ifrån slummer i städer i usa...
typ sånna som säljer kräk och inte har jobb (se filmen"get rich or try dying" 50 cent film)
om nån har rågor så är det bara att fråga jag tror inte att jag har varit så"klar"
//SnOOry Dog
jag hatar er alla av hela hjärtat, slag och smäll
HahaJonathan_R sa:Hörru, man fattar ju inte va du skriver? Börja med Svenskan.L_ee sa:Shoot the mothafucker shoot him, xDAugust_ahlnas sa:-Kill hiiimXD![]()
Eyy yoo wazzup all gangstaas?
What a f**k, bling bling is da shit and smoke da shit, that's it.
Skillz and Steeze, yeah yeah please, yaa all rip it up, but we have to give it up :S Ehh what, yeah yeah damn it, the gangstas crew and their soldiers that's how 'em do ohh what, DAMN, biatches,
wiggah wiggah,
Make Peace And Love Not War
Peace too yaa all !
lol, tool, foolsebastian_p sa:ja ska faktiskt ta och berätta en sak..jeppenator sa:haha vad har du emot mej?? ska bara klargöra att jag inte alls har nått emot ghetto stilen/attityden.. men det är lite synd att skidåkningen drar iväg mot för mkt ghett å droger å sånt som försämrar sportens rykte..sebastian_p sa:de va inte riktat mot dig de va riktat mot jeppenator o de som la upp den här disskussionen
Men sen när Jon bytte till JL så förändraades alla svenskar och hatade ghetto stilen helt plötsligt..
de vi som bor i åre typ.. jag vet inte jag vill inte kalla det ghetto men vi har kanske stora kläder osv. de e väl för att vi åker mycket med snowboard åkare.. dom förstår fortfarande vad det handlar om. om alla skiter i hur man klär sig och bara går ut i backen som man vill och åker av den anledningen som denna sporten hade från början: ATT HA ROLIGT MED SINA POLARE.
who needs svenska när man kan snacka oförståligt?Jonathan_R sa:Hörru, man fattar ju inte va du skriver? Börja med Svenskan.L_ee sa:Shoot the mothafucker shoot him, xDAugust_ahlnas sa:-Kill hiiimXD![]()
Skillz and Steeze, yeah yeah please, yaa all rip it up, but we have to give it up :S Ehh what, yeah yeah damn it, the gangstas crew and their soldiers that's how 'em do ohh what, DAMN, biatches,
wiggah wiggah,
Peace too yaa all !
måste få berätta att jag inte heller är en sån som har byxxorna uppdragna till naveln eller kör i den tightaste jackan jag får tag på!.. jag hatar inte ghetto stilen!.. å självklart så handlar skidåkning om att ha skojj me polarna.. jag kan inte komma på någonting som är bättre än det!.. min inställning till hela ghetto "grejjen" är att visst ser en jibber bättre ut i neonfärgade oakleykläder och goggle bandet under hjälmen.. men det finns anndra som inte kann nått om skidåkning som tror att alla jibbers är värsta pundarna.. det är juh inte helt bra för sportens framtid.. punkt!sebastian_p sa:ja ska faktiskt ta och berätta en sak..jeppenator sa:haha vad har du emot mej?? ska bara klargöra att jag inte alls har nått emot ghetto stilen/attityden.. men det är lite synd att skidåkningen drar iväg mot för mkt ghett å droger å sånt som försämrar sportens rykte..sebastian_p sa:de va inte riktat mot dig de va riktat mot jeppenator o de som la upp den här disskussionen
pricksis.August_ahlnas sa:who needs svenska när man kan snacka oförståligt?Jonathan_R sa:Hörru, man fattar ju inte va du skriver? Börja med Svenskan.L_ee sa:Shoot the mothafucker shoot him, xD
wiggah wiggah,
Peace too yaa all !
HAHHAHA SKÖÖN KOMMENTAR!August_ahlnas sa:who needs svenska när man kan snacka oförståligt?Jonathan_R sa:Hörru, man fattar ju inte va du skriver? Börja med Svenskan.L_ee sa:Shoot the mothafucker shoot him, xD
wiggah wiggah,
Peace too yaa all !
möööööh..jeppenator sa:måste få berätta att jag inte heller är en sån som har byxxorna uppdragna till naveln eller kör i den tightaste jackan jag får tag på!.. jag hatar inte ghetto stilen!.. å självklart så handlar skidåkning om att ha skojj me polarna.. jag kan inte komma på någonting som är bättre än det!.. min inställning till hela ghetto "grejjen" är att visst ser en jibber bättre ut i neonfärgade oakleykläder och goggle bandet under hjälmen.. men det finns anndra som inte kann nått om skidåkning som tror att alla jibbers är värsta pundarna.. det är juh inte helt bra för sportens framtid.. punkt!sebastian_p sa:ja ska faktiskt ta och berätta en sak..jeppenator sa:haha vad har du emot mej?? ska bara klargöra att jag inte alls har nått emot ghetto stilen/attityden.. men det är lite synd att skidåkningen drar iväg mot för mkt ghett å droger å sånt som försämrar sportens rykte..
merciruuk sa:all makt åt sebbe p![]()
de e va piffen tror iaf hahn1_goes_AK47 sa:jag e pundare å har tighta blåa kläder.. men va fan de e ju bara jag liksom
öh?Hjol-babe sa:trippleniggatru nigganigganigga tru
varför de de e ju extremtPeTTeN sa:prata me nån annan som inte åker skidor dom tror typ de e mes sport