giro 9 mx

MSvensson

Ny medlem
giro 9 mx
Hej.
Ska öpa ny hjälm en Giro 9 mx. Ja ska bestäladen från usa så jag vet inte vilken storlek jag ska köpa mit huvud är ca 54cm runt om????

//Marrcus

giro 9 mx
Vet du inte att hjälmen passar ditt huvud så köper du den inte. Gå in i en välsorterad butik och testa igenom olika modeller så ser du vad som passar just dig.

giro 9 mx
tack så mycket sturreson!!!!...

hmm, och du joye du får gärna nämna en affär i göteborg som som säljer skid tillbehör nu på sommaren !!!!!

giro 9 mx
jag har gjort samma sak! grymt billig.. 03/04 hjälmen kostar bara 49,95 $ alltså ca 460 SEK. som tur är så har jag en amerikansk jobbkollega så jag får hjälmen skickad som present från hans föräldrar i USA så frakten landar på runt 200 SEK.. totalt ca 700 SEK.. Giro nine går lös på 1399:- på alpinegaraget, Mx modellen skulle säkert kosta ngn 100 :- mer. så jag ligger på halva priset på svensk försäljning! .. d är en bra deal!..

giro 9 mx
Gå in på Adams eller Udens, de har garanterat någon hjälm kvar i lagret.

(Det behöver ju inte vara en nine mx du testar för det är ju samma modell som alla nine och fuse)

giro 9 mx
nån som köpt giro nine mx snälla tipsa mej var isåfal för ja måste ha en til vecka 5 å ja hittar inen bra beställ sida å adam s å udens har inga :/

Tillbaka
Topp