Giro Encore + Goggles

Giro Encore + Goggles
som CrashX sa i tråden "hur funkar detta?" ta med dig hjälmen till någon googles affär och testa på!

Giro Encore + Goggles
skulle gissa på typ anon figment eller smith fuse. kanske dragon dx, men som sagt gå till en affär och testa gogglar innan du köper om du inte hade tänkt köpa på en onlineaffär.

Giro Encore + Goggles
Är det någon som testat kombinationen med Wisdom och Encore?

Bor nämligen på ett taskigt ställe så jag har ingen affär i närheten som säljer Encore. Så ta me mig glasen o testa är inte aktuellt. Känns lite dumt o bara chansa på att det passar.

Men med helmetstrap så borde det väl passa ?

Giro Encore + Goggles
jag kör med ett par oakley A-frame det funkar kanon , ingen turistlucka som många är livrädda för heller..

har sett ganska många som kör med smith goggles, det passar väldigt bra, skön passform till den hjälmen

Peace!

Giro Encore + Goggles
jag kör med ett par oakley A-frame det funkar kanon , ingen turistlucka som många är livrädda för heller..

har sett ganska många som kör med smith goggles, det passar väldigt bra, skön passform till den hjälmen

Peace!

Giro Encore + Goggles
då frågar ja samma sak , fast angående sakerna, Red Trace till Dragon DX, eller Red HiFi , vilka av dom två hjälmarna passar bäst på Dragon DX ?

Giro Encore + Goggles
Köpte en Encore för ca 1 månad sen och är otroligt nöjd, skönaste hjälmen som finns.
troNi sa:

Peace!
Jag kör också med Oakley A-frame och tycker det passar perfekt.
Men jag skulle säga att det är svårare att hitta glas som inte passar på den hjälmen än glas som inte passar ;)

Giro Encore + Goggles
Jag kör med Encore'en och Anon Realm, sitter perfekt, no glipa what so ever.. min polare kör Encore och Electric (ja, "de vanliga electric-goggles'en") och de sitter också bra..

BTW: Giro Encore är sjukt skön, skönaste jag nånsin testat!

Tillbaka
Topp