Giro Encore (hur funkar Audi?)

Anders S

Medlem
Har hittat en återförsäljare som säljer Giro Encore Audio modellen för 800kr.

Så hur bra fungerar hjälmen, och hur bra är ljudet. Hör man någonting eller är det lika bra att skita i ljudet o köpa vanliga Encore?

Passar dem bra tillsammans med ett par Crowbar?

jag vet ingenting om ljudet fast jag vet attt oakley crowbar passar det vet jag

Får man fråga vart du har hittat den återförsäljaren?:P Är också intresserad av en Encore. Har för mig att det endast skiljer nån hundralapp mellan Audiomodellen och den vanliga så jag tänkte att det var lika bra att ta audio. Dessutom, hur är passformen?

Senast ändrad:
antar att ljudet är hyffsat bra som i dom flesta hjälmarna..

Jag ger 3 poäng för dissen, 6 poäng för argumentet och 9,5 poäng på felstavningen på "alldrig"...
Och 1 poäng för relevans i tråden....

har köpt en encore audio från ngn affär i usa. ljudet är sjukt kasst eftersom den ena luren lagt av o jag hör bara musiken i ett öra, om jag trycker i sladden hela vägen vill säga. om jag sätter i den halvt så den nästan ramlar ur så hör jag i båda men det kommer knappast funka ha så i längden. passformen är bra tycker jag, men ljudet är skit för tillfället. men det är bra tryck i det örat som ljudet funkar.

Fluffsurfarn sa:
har köpt en encore audio från ngn affär i usa. ljudet är sjukt kasst eftersom den ena luren lagt av o jag hör bara musiken i ett öra, om jag trycker i sladden hela vägen vill säga. om jag sätter i den halvt så den nästan ramlar ur så hör jag i båda men det kommer knappast funka ha så i längden. passformen är bra tycker jag, men ljudet är skit för tillfället. men det är bra tryck i det örat som ljudet funkar.
O hur var ljudet från början då? Det är väl det som är relevant...du kan väl rent teoretiskt sett kissat i ena luren o sen kommer du här o klagar att det inte fungerar ;)

www.chainreactioncycles.com säljer Giro, snö o cykelhjälmar till ruggigt bra priser.

Ove-Rall sa:
Fluffsurfarn sa:
O hur var ljudet från början då? Det är väl det som är relevant...du kan väl rent teoretiskt sett kissat i ena luren o sen kommer du här o klagar att det inte fungerar ;)

www.chainreactioncycles.com säljer Giro, snö o cykelhjälmar till ruggigt bra priser.
eller så var det så att den var trasig när jag fick den. eftersom det var så det var. det är faktiskt bara du som kissar i öronlappar o skyller på tillverkaren.

Fluffsurfarn sa:
Ove-Rall sa:
Fluffsurfarn sa:

eller så var det så att den var trasig när jag fick den. eftersom det var så det var. det är faktiskt bara du som kissar i öronlappar o skyller på tillverkaren.
Klart jag gör!

Men varför lämnade du den inte till nån Giro återförsäljare i sverige då och fick nya lappar/ny hjälm. Det borde ju funkat...

Tillbaka
Topp