Giro Tuneups

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Giro Tuneups
är det någon som vet hur bra Giros tuneups funkar? har hört att de inte går att stänga av om man inte stänger av mp3:n eller vad man nu använder. stämmer detta eller går det på något sätt att stänga av själva ljudet i öronen? med typ ett tryck på någon knapp på hjälmen?

all info om giros tuneups uppskattas.

peace

Giro Tuneups
Hej!

Tack för att jag får låna din tråd fluffsurfarn!:D:P

Jag vill skaffa det till min giro 9mx...hur e det med storlekarna på tuneupsen?...har för att det finns olika storlekar på tuneupsen för leutinant(stavning) men hur e det för 9mx? e det samma sak där?

Giro Tuneups
okej tack Mattmus. för att slippa starta ett nytt jobbigt inlägg tänkte jag fråga om någon vet hur det är med tull från backcountrystore.com ? om någon kunnande kunde ge mig lite upplysningar skulle det vara jävligt chill.

peace

Giro Tuneups
jag har tuneups i min hjälm (giro 9) funkar hur bra som helst, de e ju bara en sladd som du kopplar in mp3 i och sätter in den i ena öronlappen på hjälmen, du byter låt på mp3 men du kan höja å sänka på en liten grej som sitter på sladden, ja gillar de som fan, inte överdrivet bra ljud men de duger bra som fan tycker ja iaf,
peace

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp