Giro Tuneups

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Giro Tuneups
är det någon som vet hur bra Giros tuneups funkar? har hört att de inte går att stänga av om man inte stänger av mp3:n eller vad man nu använder. stämmer detta eller går det på något sätt att stänga av själva ljudet i öronen? med typ ett tryck på någon knapp på hjälmen?

all info om giros tuneups uppskattas.

peace

Giro Tuneups
Hej!

Tack för att jag får låna din tråd fluffsurfarn!:D:P

Jag vill skaffa det till min giro 9mx...hur e det med storlekarna på tuneupsen?...har för att det finns olika storlekar på tuneupsen för leutinant(stavning) men hur e det för 9mx? e det samma sak där?

Giro Tuneups
okej tack Mattmus. för att slippa starta ett nytt jobbigt inlägg tänkte jag fråga om någon vet hur det är med tull från backcountrystore.com ? om någon kunnande kunde ge mig lite upplysningar skulle det vara jävligt chill.

peace

Giro Tuneups
jag har tuneups i min hjälm (giro 9) funkar hur bra som helst, de e ju bara en sladd som du kopplar in mp3 i och sätter in den i ena öronlappen på hjälmen, du byter låt på mp3 men du kan höja å sänka på en liten grej som sitter på sladden, ja gillar de som fan, inte överdrivet bra ljud men de duger bra som fan tycker ja iaf,
peace

Tillbaka
Topp