Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"I was ready for the rail, but i wasn't ready for the kid alternativt pole at the bottom" beroende på vilken film. Propaganda och Happy Dayz (eller var det Happy Dayz och Ready Fire Aim... orkar inte kolla just nu.)Rastavibrationer sa:Det där känns ju så uttjatat och görs i alla forum, vore lite roligare om man körde samma sak fast med skidfilmer. Kan ni t.ex dessa:
"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?
-För att jag tycker om att landa platt!"
"I was ready for the rail, but i wasn't ready for the fall at the bottom"
Nån som vet vilka filmer det är ifrån?:P Fast det kanske bara är jag som hara kollat på för mycket skidfilm i mina dar.
Aha, kom inte ihåg exakt vad hon sa men det är iaf med i Sessions 1242 och det med "kid" tror jag är med i X -TenUtter sa:"I was ready for the rail, but i wasn't ready for the kid alternativt pole at the bottom" beroende på vilken film. Propaganda och Happy Dayz (eller var det Happy Dayz och Ready Fire Aim... orkar inte kolla just nu.)Rastavibrationer sa:Det där känns ju så uttjatat och görs i alla forum, vore lite roligare om man körde samma sak fast med skidfilmer. Kan ni t.ex dessa:
"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?
Nån som vet vilka filmer det är ifrån?:P Fast det kanske bara är jag som hara kollat på för mycket skidfilm i mina dar.
"-Vad ska du göra Mosse?Rastavibrationer sa:Det där känns ju så uttjatat och görs i alla forum, vore lite roligare om man körde samma sak fast med skidfilmer. Kan ni t.ex dessa:
"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?
pappa yeti -tago heter den låten :PStenman sa:"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster"
grattis.....men det var felAnderZson sa:pappa yeti -tago heter den låten :PStenman sa:"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster"
Det var rättUtter sa:Maffiabröder va?
så de ska vara maffiabröderStenman sa:Det var rättUtter sa:Maffiabröder va?
Fick aldrig något svar på den här.Utter sa:"I'm gonna kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum!"
Lord of war?Stenman sa:
They LiveUtter sa:Fick aldrig något svar på den här.Utter sa:"I'm gonna kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum!"
Nope, men rätt tema.Petteurr sa:They LiveUtter sa:Fick aldrig något svar på den här.Utter sa:"I'm gonna kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum!"
neppOskar_Nft sa:Lord of war?Stenman sa:
RED BULL GER DIG VINGAR!!!alwaysCrash sa:" Houston we have a problem ! "
session 1242 :PDeespin sa:"Did you see my seventwenty?"