Gissa filmen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

baeckmanj

Ny medlem
Gissa filmen
Skriver citat från en film, upp till er att komma på vilken...

"I`m gonna smash your face into a car windshield, and then I`m gonna take your mother Dorothy Mantooth out on a nice seafood dinner and never call her again!"

Gissa filmen
anchorman, känns dock som det här passar bättre i ot-tråden...

Gissa filmen
" Houston we have a problem ! "

break a leg !

Senast redigerad av en moderator:
Gissa filmen
Det där känns ju så uttjatat och görs i alla forum, vore lite roligare om man körde samma sak fast med skidfilmer. Kan ni t.ex dessa:

"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?
-För att jag tycker om att landa platt!"

"I was ready for the rail, but i wasn't ready for the fall at the bottom"

Nån som vet vilka filmer det är ifrån?:P Fast det kanske bara är jag som hara kollat på för mycket skidfilm i mina dar.

Gissa filmen
Rastavibrationer sa:
Det där känns ju så uttjatat och görs i alla forum, vore lite roligare om man körde samma sak fast med skidfilmer. Kan ni t.ex dessa:

"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?

Nån som vet vilka filmer det är ifrån?:P Fast det kanske bara är jag som hara kollat på för mycket skidfilm i mina dar.
"I was ready for the rail, but i wasn't ready for the kid alternativt pole at the bottom" beroende på vilken film. Propaganda och Happy Dayz (eller var det Happy Dayz och Ready Fire Aim... orkar inte kolla just nu.)

Gissa filmen
Utter sa:
Rastavibrationer sa:

"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?

"I was ready for the rail, but i wasn't ready for the kid alternativt pole at the bottom" beroende på vilken film. Propaganda och Happy Dayz (eller var det Happy Dayz och Ready Fire Aim... orkar inte kolla just nu.)
Aha, kom inte ihåg exakt vad hon sa men det är iaf med i Sessions 1242 och det med "kid" tror jag är med i X -Ten

Gissa filmen
Rastavibrationer sa:

"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?

"-Vad ska du göra Mosse?
-Hoppa där
-Varför det?

de e väll i Risling me Freeradicals lr?

Senast ändrad:
Gissa filmen
"I'm not guilty. *You're* the one that's guilty. The lawmakers, the politicians, the Columbian drug lords, all you who lobby against making drugs legal. Just like you did with alcohol during the prohibition. You're the one who's guilty. I mean, c'mon, let's kick the ballistics here: Ain't no Uzi's made in Harlem. Not one of us in here owns a poppy field. This thing is bigger than Nino Brown. This is big business. This is the American way. "

Gissa filmen
"I asked for a refreshing drink! I didn't expect a fucking rainforest? I could fall in love with an orangutan in that! Bring me a pint."

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp