Gitarr

• Trådstartare Trådstartare U1nnes
  • Start datum Start datum
U

U1nnes

Guest
Gitarr
Är det någon mer här inne på freeride som är lite grann utav en gitarrnörd, eller spelar lite grann?

Gitarr
jo dte är klart man spelar lite men det är ju inte så att man har full koll på allt hah...

Gitarr
Abstinensen i gitarrfingrarna blev för stor när jag och patrikontour var i Whistler förra året så vi köpte en gura nere i Squamish. Sen spelade man som bara den i fyra dagar och efter det låg den mest och samlade damm, ganska dåligt använda pengar. Undrar vad som hände med den sen; någon som sett en blå stålsträngad gitarr med freeskiing.com-klistermärke på villovägar i Creekside?

Gitarr
JEPP_E sa:
Fjune sa:
Jo då.. jag lirar en del. Bland annat i mitt band Ben Dover & The Ointments. får gärna lyssna på http://www.myspace.com/bendovertheointments
Ben Dover..... shitt så ni har snott det av blink 182. I deras låt degenerate sjunger dom om Ben Dover i finkar. Nu är det så att den låten är från 1997 så jag tvekar på att ni var före dom.. kom med nått eget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är ganska vanligt att man tar namn ur andra bands låtar... ett band som jag spelade i innan kallades Vertigo efter U2-låten Vertigo... det är ett exempel

Gitarr
Tjaa!!!

Ja älskar bara att spela gitarr, det e bland d bästa ja vet efter att åka twintip skidor o hoppa. Ja kan typ spela lite allt möjligt är inte me i nån band men vill gärna asså. jag e 15 år och har spelat sen 1:an.Jag tror att ja ska försöka komma in på typ fryshusets musik gymnasium o spela där.

Gitarr
Tjaa!!!

Ja älskar bara att spela gitarr, det e bland d bästa ja vet efter att åka twintip skidor o hoppa. Ja kan typ spela lite allt möjligt är inte me i nån band men vill gärna asså. jag e 15 år och har spelat sen 1:an.Jag tror att ja ska försöka komma in på typ fryshusets musik gymnasium o spela där.

Gitarr
det e väl klart som fan att man spelar gitarr.. det e ju bland det clenaste som finns.. spelar i band också.. Fatal Crash.. Ska börja spela in en demo på torsdag.. så den får man kolla in sen :P det blir punk/punkrock av det bättre slaget..

Gitarr
Gitarrspelande är ju det klart bästa tidsfördrivet när man är fast i skolan. Halva klassen brukar låna från musiksalen, innan dom lämnas tillbaka har dom oftast hunnit vara med i ett antal slagsmål. En rolig men dödlig lek.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp