God Jul

Benka

Medlem
God Jul
Skulle vilja ta tillfället i akt och önska er alla en god jul och ett gott nytt år

"för övrigt anser jag att chamonix bör brännas till grunden

God Jul
God Jul själv du Danne och alla andra Freeridekombattanter. Ett gott nytt vet man aldrig om det blir.

Dessutom har jag varit sjuk, men det är inget jag vill tala om...

God Jul
God jul o Gott nytt själva, både bräd, brant o vanliga åkare. Oj, glömde telis å monoåkarna, klart att ni med skall ha en god jul och ett gott nytt!

Förövrigt är det många här som verkar lite sjuka, men det är ju det som är det lilla roliga!

God Jul
Tack DanneD!

Klart som FAEN att det blir ett sjusärdeles gott nytt år, nu när vi dessutom går in i SÄSONGEN, fattas bara annat!

God Jul och ett eXXXellent Nytt år, till Er allihopa!

/Eder Ace D G

God Jul
Good Jul o ett gott nytt år från mig med! :)

Själv åker man till Norra Finland imorrn, 13 mil ovanför polcirkeln, o träffar släkten, o så självklart tar man med den ny inköpta K2 Brädan. :)
Senaste väderleksrapporten löd: Minus 17 och ungefär 40cm Natursnö.

Good Jul och ett Gott Nytt År alles!

/Hamster

God Jul
Kan bara tacka och bocka & önska Er allesammans detsamma!

Det goda i det nya året brukar man ju, av olika orsaker, ha svårt att se de första dagarna, men det brukar ju ordna upp sig...

Ride on!

God Jul
Ja, nu när det närmar sig Jul låter det som en utmärkt idé att önska varandra en god sådan. Således, tackar tackar och God Jul åt er alla! Även det nya året som vi snart kliver över tröskeln till må vara gott och trevligt, med mycket och puffig snö.

God Jul
God jul! I kväll blir det nattåg till Åre, som äntligen har fått lite snö och minusgrader. Det blir sittplatser men va fan gör det.

God Jul
48c3qes.jpg

God Jul
God jul mina vanner!
detta blir min forsta jul utanfor sveriges granser men hoppas ni far massa hardapaket.

Tillbaka
Topp