Goggles !

Goggles !
kanske på blockat,, begagnade.. annars kan man ju köpa nya på intersport men som inte är jättefina..

Goggles !
Dom billigaste vet jag inte.
Men du hittar iaf billiga goggles i USA just nu.
Med tanke på hur billig dollarn är så kan man göra riktiga fynd.

Han rekomendera
www.mbstores.com
Funkar väldigt bra att beställa därifrån.
Ett annat schysst ställe är
www.sportvisionbend.com
Även det en bra butik med bra service.......

Goggles !
det bästa är att shoppa skidgrejer på hösten, innan årets modeller har kommit. då får man typ allt för halva priset, på t.ex alpingaraget och alpint i sthlm.

Goggles !
Men ska du beställa googles från en amerikansk sida så akta dig...de kan tillkomma tull o skit när de ska till sverige sen :|

Goggles !
Om du ska beställa från nåt företag i USA så be att dom ska skickar det som en gåva och räkningen separat då slipper du tull o sånt crap...jag gjorde det när jag beställde grejjer från meshhat.com och det var inga problem, annars är det typ rätt mycket moms på solglasögon...jag tror googles klassas som det.

Goggles !
Sportlagret! Där kan du hitta fin fina brillor där kanske bara lådorna är sönder eller liknande. Köpte min Quicksilver där för 400 som egentligen kostar 900. Ligger i arninge breve inter sport.

Goggles !
Inte alla företag är så pigga på att skriva "gåva" på paketet längre. Det brukade gå att göra så med fotoprylar förut, men enligt någon slags branchöverkommelse mellan företagen och tullmyndighet gör ingen det längre :(.

Men 25% moms på ett par Spy Blizzard för $35 gör dem fortfarande billiga.

Goggles !
men man kan ibland välja att skicka räkningen till en annan adress, det var kanske så jag fick igenom mina grejjer utan extra utgifter...så om det går så skicka paketet och räkningen till olika adresser...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp