goggles.

• Trådstartare Trådstartare MaxEE
  • Start datum Start datum
M

MaxEE

Guest
goggles.
tja ska köpa ny brills nu till kommande säsong och jag vill veta villka man ska köpa :)..

pris högst 1200..

tipsa gärna på byxor och jackor också.

goggles.
inte svårt. allt du behöver kommer finnas på www.junkyard.se om ca 2 månader kanske.
dragon, smith, oakley, you name it. allt finns inge svårt. dom har alla möjliga kläder också. bara att köpa.

goggles.
Min egen högst subjektiva åsikt är att Spy Apollo med svart spegellins kommer vara det hetaste nästa säsong. Men för alla er "bling"-älskande kids så kan man alltid rekommendera Spy Omega "Treasury" (guldram, guldstrap och guldspegel), Soldier "Gold fronts" (samma som föregående) samt Soldier "Platinum fronts" (platinafärgad ram, strap ch siverspegel).

goggles.
Ja du Bmxsmek, dom kommer väl finnas där man kan köpa Spy nu till nästa säsong. Det första partiet av 08/09 gogglar kommer till Sverige vilken vecka som helst så dom kommer börja skeppas iväg till butiker inom en snar framtid,
Junkyard har bl a sålt Spy tidigare och kommer fömodligen fortsätta göra det och annars säljer många markbutiker också Spy.

Edit: Här hittade jag lite nästa års, bl a Soldier Gold Fronts http://www.dogfunk.com/dogfunk/subc...+subcat~100000021+offset~+on_sale~+page_name~

Senast ändrad:
goggles.
tittti540 sa:
inte svårt. allt du behöver kommer finnas på www.junkyard.se om ca 2 månader kanske.
dragon, smith, oakley, you name it. allt finns inge svårt. dom har alla möjliga kläder också. bara att köpa.
Är du säker på att det kommer nya fräscha goggles för mindre 1200?

Btw är det nån som vet hur länge steeps rea räcker?

goggles.
TheFibretech sa:
gör dina egna oakleys nu, dollarn är ju låg så det kostar inte ens 1000 kr har jag för mig. dock kan ju frakten kosta.
Håller med, hos Oakley kan du nu mixtra dina egna goggles med straps, ramdelar, linser och allt annat. Råtufft, och värt om du kan beställa från usa med tanke på dollarn!

MathiasWiklund sa:
dr. zipe gör as feta gogglar till bra pris me:)
Håller med, till det priset får man fan riktigt fina grejer!

Senast redigerad av en moderator:
goggles.
TheFibretech sa:
gör dina egna oakleys nu, dollarn är ju låg så det kostar inte ens 1000 kr har jag för mig. dock kan ju frakten kosta.
Jag kollade upp det på sidan och de va sjuukt nice kostnaden kom på 150$ ca 900-1000 kr

Men min fråga är då: har nån beställt från Oakleys hemsida?
hur lång är leveransen ?
dyra fraktkostnader osv?

//Simon

goggles.
jag har för mig att oakley inte skickar till sverige av någon konstig anledning, men jag är bara människa, jag kan ha fel, längesen jag var in där, frakten beror ju på med tull å så, å så länge tror jag inte frakten tar

Peace.

goggles.
tittti540 sa:
precis! vänta tills dom får in på junkyard. Jag köpte mina Crowbar där förra vintern för 1199;- tror ja:)

goggles.
du missade ju junkyards feta sommarrea med nån veckan bara, men annar har (som nämnt tidigare i tråden) både steepstore och boardstore lite rea på sina goggles så du kan ju kolla in dom! Mitt tips är väl att spana in några riktigt feta oakley crowbar eller hålla koll på vad anon släpper, dom har alltid fina grejer! ;)

goggles.
xtremegoggles.se kommer att få in Oakley i slutet på denna vecka sa dom när jag chattade med dom i går.
Dom har ju helt sjuka priser där

goggles.
Ang. oakley från usa så får du räkna på 25% mer, då moms tillkommer. sen är tullen på 4% eller så. Sen till kommer frakten.. och moms på detta..
Blir rätt dyra goggles till slut.

goggles.
Fan jeppe, hört en massa snack om steepstore fast aldrig varit inne på deras hemsida. De hade ju riktigt fräscha grejjer, ett par byxor därifrån blir det förmodligen! :)

Tack för tipset

goggles.
Simonski sa:
TheFibretech sa:
Jag kollade upp det på sidan och de va sjuukt nice kostnaden kom på 150$ ca 900-1000 kr

Men min fråga är då: har nån beställt från Oakleys hemsida?
hur lång är leveransen ?
dyra fraktkostnader osv?

//Simon
man kan inte beställa grejer från oakley om man bor i sverige. Däremot kan man beställa från oakstore, dock lite dyrare

goggles.
Är det någon som har erfarenhet av att beställa från xtremegoogles? är det pålitliga grabbar eller?

Tillbaka
Topp