EmilBurstrom
Ny medlem
Goggles!
Tjenare! Är det någon som har något bra förslag på några schyssta, ganska billiga goggles med spegelglas?
Mvh. Emil Burström
Mvh. Emil Burström
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"ganska billiga"..buzzlightyear sa:oakley är sköna och snygga ^^ crowbar eller splice
oj ^^ glömde att jag köpte mina splice från usa för 630 kr ^^ sorry!simonthyrberg sa:"ganska billiga"..buzzlightyear sa:oakley är sköna och snygga ^^ crowbar eller splice
Jag vet inte riktigt om det är stort eller litet men jag vill ju självklart ha snygga glasögon men dom ska ju fortfarand användas så man inte får massa snö och skit i ögonen när man åker. Jag vill ha dom utanpå hjälmen inte under! Nu har ni fått lite fakta om ni behöver mer säg bara till ;pPannbiffs sa:Hur ser ditt ansikte ut, stort litet? Är det bara att de ska se snygga ut eller?
Kom med lite fakta.
Nån k2, vet tyvärr inte riktigt vilken modell men fungerar även perfekt till giro g10mx, det är inte de fetaste brillorna men de passar alldeles utmärkt till hjälmen iaf.EmilBurstrom sa:vad har du för hjälm då?