Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
den var en mycket bra skida. Fram till det året den kom med en liten sketen twintip.. då förlorade den allt förtroende och alla fina åkegenskaper. Den tappade även fartstabiliteten så det var hög tid att ta bort skräpet. Explosive finns kvar fortfarande....